Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Altair lusso
Σε ευχαριστώ για την απάντηση, θα σου πω λοιπόν ότι ξέρω.
1) Η κυλινδροκεφαλή αλλάχτηκε επειδή σύμφωνα με τα λεγόμενα αυτού που θα έκανε την επισκευή των βαλβίδων του 2ου κυλίνδρου, δεν άξιζε να φτιαχτεί γιατί η φθορά των βαλβίδων είχε προχωρήσει και στους υπόλοιπους κυλίνδρους.
2) Το αυτοκίνητο τελευταία είχε χάσει αισθητά ιπποδύναμη και έκανε κάτι ρεταρίσματα, όταν οι στροφές έπεφταν χαμηλά. Επίσης την ώρα που γύριζα το κλειδί να βάλω μπρος, έπαιρνε μεν αμέσως αλλά με ένα μικρό μπέρδεμα. Μόλις πήγα στο συνεργείο, ο μηχανικός το άκουσε και μου είπε ότι δεν δουλεύει καλά ο κινητήρας. Είχα και ένα άγχος να του εξηγήσω καλά τι συμβαίνει αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκε, το άκουσε μόνος του. Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να βγάλει έξω τα μπουζί και στην κάθε υποδοχή βίδωσε διαδοχικά ένα όργανο (μανόμετρο ή όπως αλλιώς λέγεται) και κάποιος συνάδελφος του γύριζε το κλειδί. Εκεί είδα ότι ο 1ος, 3ος, και 4ος κύλινδρος τερμάτιζε την βελόνα τέρμα δεξιά στο όργανο, η οποία βελόνα ανέβαινε σταδιακά κατά βήματα. Στον δεύτερο κύλινδρο δεν ανέβηκε σχεδόν καθόλου, αν θυμάμαι καλά, πήγε μέχρι το 30 ενώ στις υπόλοιπες θέσεις πήγε στα κόκκινα, νομίζω 170.
3) Το ερώτημα αν το κάνει στην βενζίνη, είναι το σημαντικότερο από όλα και δυστυχώς δεν μπορώ να στο απαντήσω γιατί το έχω δει μόνο στο γκάζι. Πρέπει μάλλον να σβήσω το γκάζι και να το δουλέψω κάνα μήνα μόνο στην βενζίνη για να δω αν θα το κάνει.
Μάλλον θα πρέπει να επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες 
|
καλησπέρα,
δεν καταλαβα το 1, τι εννοεις με αυτο?
αλλο οι κυλινδροκεφαλη αλλο οι κυλινδροι που ειναι μεσα στο μπλοκ του μοτερ, εκτος αν το εννοεις σαν συνολο καθε κυλινδρο.
Δλδ το προβλημα στον 2ο κυλινδρο που ηταν στις βαλβιδες του?
Το οργανο που λες ειναι συμπιεσομετρο κυλινδρων, εχω παρει και εγω γιατι αλλαξα φλαντζα κεφαλης και θελω να ξαναμετρησω.
170 δεν ειναι λιγα PSI για ατμοσφαιρικο μοτερ?
Δεδομενου οτι εχεις αυτα τα θεματα σιγουρα θα υπαρχουν και στην βενζινη λογικα.
Και φυσικα οπως εγραψε απο πανω ο φιλος πρεπει να γινει μετρηση συμπιεσης και ΜΕΤΑ την επισκευη για να δεις οτι ειναι οκ.
Αν ειναι σωστα τα νουμερα τοτε ειναι κατι αλλο.
Αν οχι μπορει να εχει ζημια ο ιδιος κυλινδρος και οχι μονο τα απο πανω βαλβιδες κτλ.
Επισης αλλαξε μονο κυλινδροκεφαλη ή και τις βαλβιδες κτλ του 2ου κυλινδρου?