Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 13-02-18, 23:30
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1038
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fanis Εμφάνιση μηνυμάτων
ενα λαθακι μικρο σε αυτα που σου ειπανε .. το χαρτι απο την αντιπροσωπεια λεγεται συγκαταθεση της αντιπροσωπειας στην μετατροπη , και για να καταλαβεις εμενα που με ξερουν ολοι δεν μου το δινουν για το ΕP91 STARLET μου γιατι το glanza 4ΕFTE απλα δεν ηρθε ποτε επισημα στην ελλαδα , φυσικα υπαρχει κομπινα πανω σε αυτο απλα η ιποδυναμη περναει το 20 % και παλι δεν δηλωνεται ..
ετσι ολοι παρανομοι ειμαστε ..απλα στις φωτο που περνει το κτεο δεν δειχνει ξενο το μοτερ ενω σε εσενα θα το δουν αμεσως ..
Φανη και εσυ λες ενα λαθος (εκτος αν το λες σαν παραδειγμα βεβαια), σε starlet ep91 οπως και στην στρογγυλοφαναρη ΕΕ111 ΔΕΝ θελει δηλωμα το μοτερ αυτο γιατι ειναι ιδιου τυπου και ιδια κυβικα. Ετσι λεει ο νομος.

Και αλλιως να το παρουμε, λεει οτι δεν απαγορευονται τα περιφερειακα πως το λεει δεν θυμαμαι ακριβως για αυξηση υποδυναμης αν δεν αλλαζει ο κυλινδρισμος, τα νουμερα εχουν καταργηθει χρονια τωρα οποτε εχουμε 4E τουρμπο οποτε παλι νομιμοι ειμαστε. Αρκει να ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια κυβικα και ιδιου τυπου και δεν πιανονται ολα μονο το 4E.
To ιδιο ισχυει για τους 4A-FE (ΑΕ111 1600) μπορουν να βαλουν τα 4A-GE και 4A-GZE χωρις να θελουνε δηλωμα.

Στο starlet ep82 που ειχε 2Ε-Ε 12V και 1276cc αν θυμαμαι καλα ισως λιγο λιγοτερα αλλα πιανεται 1300 ηθελε δηλωμα και το ειχα δηλωσει κανονικα κανα 250αρι ευρω. Επρεπε να παω Ελληνικο να περασει ΚΤΕΟ δωσανε ενα χαρτι και αυτο το πηγα σε μηχανολογο στο υπουργειο στον Χολαργο και αυτοι το κανονισαν και εβγαλαν την αδεια. Μαλιστα ειχαν παρει και κατι σαν αποτυμα πανω απο το μοτερ εκει που λεει τον τυπο.

Για ολα τα λεει εδω https://diadikasies.gr/%CE%91%CE%BD%...AE%CF%81%CE%B1

Αυτο ειναι απο το doc που σηκωνω, επισης εχω ρωτησει και μου εχουν πει κιολας οτι δεν θελει δηλωμα, οι αριθμοι εχουν καταργηθει προ πολλου οποτε δεν εχει σημασια αυτος.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

Σε περίπτωση που ο νέος κινητήρας είναι του ιδίου τύπου, δεν απαιτείται έκδοση νέας άδειας κυκλοφορίας ( δεν θεωρείται αλλαγή κινητήρα ).

Καλο ειναι ομως να εχουμε τιμολογιο αγορας ή τοποθετησης για ευνοητους λογους.
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: doc 2646_M03.doc (76,0 KB, 2 εμφανίσεις)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 13-02-18 στις 23:46.
Απάντηση με παράθεση