ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!!!
Τελικα μερικα αμαξια ειναι ευλογημενα (punto GT) και αλλα καταραμενα οπως το RENAULT MEGANE ας πουμε.
Δυστυχως η αποπειρα Ν/Α βελτιωσης απετυχε παταγωδως και δεν ξεπερασαμε και τις 7200 ......που να το γυρναγαμε 7800 με 8000 που θελαμε για τα εκκεντρα........
Οσοι γνωριζουν θα καταλαβουν τι πονοκεφαλος ειναι η ρυθμιση εκκεντροφορων σε αμαξια σαν το RENAULT που δεν εχουν σταθερα γραναζια και σφηνα αλλα ειναι χυμα καθως και η τροχαλια στροφαλου......
Ενω λοιπον ανοιξαμε κεφαλη ,βαλαμε σκληρα ελατηρια cat cams και εκκεντρα Cat Cams reprofile απο τον Μπουμπη με χαρακτηριστικα 268 για εισαγωγη και εξαγωγη και 11.3 και 10.8 βυθιση για εισαγωγη και εξαγωγη αντιστοιχα για χρηση υδραυλικα ωστηρια στο τελευταιο σταδιο για χρηση δρομου......
Και ειχαμε σφυρηλατα και συμπιεση ανω των 12.0 που ηθελε και ο μπουμπης για να δουλεψουν σωστα οι εκκεντροφοροι ,για την ακριβεια 12.7 μας δινουν τα εμβολα με std μαμα φλαντζα 0.95mm!
Μετα απο τιτανιο αγωνα για σωστη ρυθμιση απο τον φιλο και μηχανικο μου Θοδωρα ,πηρε μπρος........
Το ρελαντι φυσικα ανυπαρκτο ,αλλα ειχαμε τον παραλληλο!
Ξεκιναει ο γολγοθας της ρυθμισης και καθως δεν μπορουμε να παιξουμε με γραναζια μεταβλητα,το ρελαντι θα ηταν καπου στις 1700-1800!!!
Αυτο ηταν μαλλον και το τελευταιο προβλημα μας.......!
Στην διαδικασια λοιπον ρυθμισης ουτε καν σε δυναμομετρο δεν μπηκαμε ,στο ρελαντι και στην ρυθμιση εκει στις 7000 που το πηγαμε για να ρυθμισουμε εγινε η σουπα.....βαλβιδοσουπα για την ακριβεια.....
Οχι δεν καναμε κατι λαθος και τα κενα ηταν οκ ,με πλαστελινη ελεγμενα οπως επρεπε,αλλα λογω αδρανειας ,συμπιεσης και σκληρων ελατηριων γυρισε πισω το μοτερ και καρφωσε τις εξαγωγης.........
Ετσι δεν προλαβαμε να δουμε τιποτα.....
ΞΑΝΑ ΜΑΜΑ λοιπον εκκεντρα πανω και επιστροφη στα μαμα 110 και ησυχα αλογα μας.........
Και εις αλλα με υγιεια!!!!
Θα σηκωνε αλογα ,ημουν σιγουρος και τα δειγματα θετικα ,το innovate εδειχνε στο υποτιθεμενο παλιο ρελαντι 700-800 απο 14.5-14.7 καυσιμο στο 18.5!!
Και οταν ανεβαζαμε στροφες απλα μηδενιζε το innovate απο στεγνωμα ,αρα ειχε εξαιρετικη αναγκη απο καυσιμο και καυσιμο= αλογα οπως ειναι γνωστο στη γλωσσα του tuning!!!!
ΤΡΟΜΑΡΑ μου ηθελα και 160 Ν/Α αλογα και στροφαρισμα 8000!!!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη... 
|
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis gt : 12-11-17 στις 19:05.
|