καλημερα! κανεις εναν κοπο να περιγραψεις αναλυτικα τωρα ξανα τι σου κανει ακριβως?
αμα δεν ερχεται με τοσες ευθυγραμμισεις, ζυγοσταθμισεις εφοσον δεν αλλαζεις κατι κιολας δεν ειναι απο αυτο.
Οταν θες ζυγοσταθμιση τρεμει το τιμονι σε καποια χλμ και μετα, οταν θες ευθυγραμμιση τραβαει το τιμονι, δλδ αν το εχεις ευθεια παει το αμαξι δεξια ή αριστερα. Και οταν φταινε τα φρενα τα νουμερα γινονται οταν φρεναρεις. Πχ αν πατας φρενο και τρεμει το τιμονι ειναι απο στραβιες δισκοπλακες συνηθως, το εχω παθει σε 2 διαφορετικα αμαξια και εβαλα νεες μονος μου και εφτιαξε χωρις τιποτα αλλο.
Αν ειχαν προβλημα οι δαγκανες λογικα δεν θα φρεναρες και σωστα, δλδ πχ μπορει να φρεναρεις και να τραβαει το τιμονι προς τα καπου, επειδη μπορει καποια δαγκανα να κολαει, και λογικα αυτο αυξανει την αποσταση φρεναρισματος και την αποδοτικοτητα του φρεναρισματος.
|