Μιλάμε για Ε12, τα ψαλιδια ειναι χωνευτα μεσα και δεν φαινονται καθαρα τα σινεμπλο εαν δεν βγει το ψαλιδι... φαινεται λιγο, καποιος που ξερει ισως κατλαβει οτι δεν ειναι πρεσαριστει σωστα πανω στο ψαλιδι...
Η toyota δεν αλλαζει σινεπλοκ ψαλιδιου, αλλα μονο το ψαλίδι. Οταν πειρα τηλ σε αντιπροσωπεια ρωτησα για ποιο λογο, και η απαντηση ηταν οτι εαν δεν μπει σωστα το σινεμπολοκ απο το τον μασταρα.. θα υπαρχει προβλημα...
Μαλλον βγηκε σωστός .... OMG!!! αλλα λεφτα για ψαλιδια τα οποια δεν εχουν τίποτα.... και η βλακεια η δικη μου να αλλαξω και αυτα... επρεπε να αλλαξω μονο μπαρακια ζαμφορ... το κερατα του...
Αλλα μετα απο 240.000Km επρεπε να τα αλλαξω αφου κοπαναγε ολο το συστημα μπροστα... και ειχανε τζογο και τα σινεμπλοκ... τι να εκανα??
@ Χαρης: Το εχω δοκιμασει και στα 100-120 δεν εχει την δια συμπρεριφορα.. βαζει μουτρα κατω και φρεναρει ισια... με λιγη αποκληση σιγουρα αλλα αυτο καταλαβαινω ποτε πιανει περισσοτερο η μια απο την αλλη δαγκανα... Οταν φρεναρεις και νομιζεις οτι εισαι σε βαρκα, και προσπαθεις να διοθωσεις και φευγει απο την αλλη και νομιζει οτι θα σου φυγει το αμαξι δεν ειναι δαγκα...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bpapad81 : 01-07-17 στις 14:22.
|