Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 19-06-17, 17:53
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
ακτινες κτλ ειναι τεχνικα θεματα που φαινονται ΜΟΝΟ στο μηχανημα ευθυγραμμισης, μονος σου δεν μπορεις να ξερεις και δεν καταλαβαινω και τι σημανει 3 ακτινες.
Θα σου πω τι κανω εγω και πετυχει παντα, μπορει οχι 100% αλλα τις περισσοτερες φορες εχω τοση καλη ευθυγραμμιση που μου ειναι αδυνατον να καταλαβω οτι δεν παει ισια.
Προφανως οταν πηγαινω Ε.Ο με 160 και αφηνω λιγο το τιμονι (τα χερια κοντα φυσικα) παει εντελως ισια, τοτε ειναι ισιο, αλλα οπως ειπα πρεπει να το κοιταμε και σε στροφες να επαναφερει ομαλα και οχι να κολαει και να θελουμε δυναμη να το τραβαμε για να στριψει γιατι τοτε κατι δεν ειναι σωστο.


1. Παρκαρω σε εντελώς ισιο σημειο, εχω το τιμονι στην ιδια του θεση και κοιταω καλα τις ροδες απο μπροστα και απο πισω την καθε πλευρα. Μιλαω ΜΟΝΟ για μπροστα, πισω δεν εχω κατι μονος μου κατι γιατι απλα δεν χρειαστηκε ποτέ.
Ας υποθεσουμε οτι ειναι ΤΟΣΟ πολυ στραβο που με το ματι οπως κοιταω το αμαξι απο μπροστα βλεπω την δεξια ροδα να εχει το μπροστινο της μερος προς τα εξω απο το αμαξωμα δλδ κοιταει προς τα δεξια.
Επειδη το ημιμπαρο ειναι απο πισω απο τις ροδες (οπως τις κοιταμε απο μπροστα) σημαινει οτι το ξεσφιγγουμε.
2. Ξεσφιγγουμε το ημιμπαρο οσο να ερθει η ροδα ισια με το ματι μας.
3. Το ιδιο κανουμε και στην αλλη πλευρα. Κοιταμε και απο μπροστα και απο πισω το αμαξι καθως και πανω απο τα φτερα εκει φαινεται κυριως.
4. Εγω για να το κανω αυτο στριβω το τιμονι τερμα (βαζω το μοτερ μπροστα για να στριβει ευκολα) και τερματιζω το τιμονι για να φτασω απο πισω το ημιμπαρο, ΔΕΝ θελει σηκωμα πανω, ενα γαλλικο κλειδι θελουμε ή οτι κλειδι ειναι το ημιμπαρο και αλλο ενα για το παξιμαδι του, δεν θυμαμαι νουμερα τωρα, με Γαλλικο το κανω, η κοντρα γινεται με την βοηθεια του ακρομπαρου, επειδη ειναι πιασμενο επανω στο ακρο.
5. Η διαδικασια θελει ΠΟΛΥ υπομονη εαν δεν την εχουμε παμε κατευθειαν σε ευθυγραμμισαδικο.
6. Αφου ειναι ολα οκ με τα ματια μας παμε σε καποιον δρομο ΧΩΡΙΣ να εμποδιζουμε αλλους, γιαυτο εγω το κανω στο εξοχικο σε δρομο που δεν περναει σχεδον κανεις και εχει σημεια να σταματησω, και κοιταμε αν πηγαινει ευθεια.
7. Αν τωρα ΠΧ εχω ισια το τιμονι και πηγαινει αριστερα, κανω τα ιδια με πριν και ξεβιδωνω το ημιμπαρο απο την πλευρα του οδηγου. ΠΡΟΣΟΧΗ θελει πολυ μικρες κινησεις! λιγο παραπανω θα τραβαει απο την αλλη.
Θελει παρα παρα πολυ υπομονη και δοκιμες.
Μου εχει τυχει να κανω ρυθμισεις 15 φορες για να πετυχω τελεια ευθυγραμμιση που ακομα και στο μηχανημα ηταν 99% σωστη!!!! ΔΕΝ κανω πλακα!!!

Το καλυτερο ειναι οτι εχουμε αλλαξει κατι ΜΟΝΟ απο την μια πλευρα οποτε ξερουμε ποια πλευρα να πειραξουμε. Οταν το κανουμε και απο τις 2 ειναι ποιο δυσκολο και πολυ ποιο χρονοβορο.
αυτο με τα ματια βοηθαει τρομερα σε εμενα τουλαχιστον πετυχαινει γιατι ολες τις φορες ηταν ορατη με το ματι η διαφορα. Αυτο συμβαινει αμα χανει πολυ.

Οπως ειπα ο λογος που το κανω δεν ειναι για να γλιτωσω ευρω, ετσι κι αλλιως με εκπτωση κανω και αμα δεν χρειαζεται και πισω κανω μονο μπροστα και δινω ακομα λιγοτερα.
Απλα οταν κανω δουλειες ειμαι εξοχικο και μερικες φορες χαλαει πολυ, πχ με αλλαγη μπροστινων αμορτισερ, οποτε δεν λεει να κανω 60χλμ με χαλασμενη τοσο πολυ την ευθυγραμμιση γιατι το αμαξι οδιγιεται με πολυ δυσκολια.
Επισης τα κολπα που αναφερω τα εχω μαθει και απο μαστορα και βιβλια, δεν τα σκεφτηκα δλδ μονος μου.

Τελος ΔΕΝ συνιστω σε κανεναν να το κανει αν δεν εχει μηχανικες γνωσεις, δεν φερω καμια ευθυνη για οτιδηποτε συμβει, απλα αναφερω τι κανω ΕΓΩ στο δικο μου.
Προτεινω να πηγαινετε σε ευθυγραμμισαδικο.

Υ.Γ οταν ξεβιδωνεις το ημιμπαρο απο το ακρομπαρο η ροδα κοιταει προς τα μεσα δλδ το μπροστινο μερος της και οσο σφιγγεις παει προς τα εξω.
Απάντηση με παράθεση