Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #23  
Παλιά 18-06-17, 17:50
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Η ευθυγραμμιση που γινεται πανω σε μηχανημα στον αερα ειναι παντα το αμαξι! πως θα παταει κατω?
ειχε κατι παλια συστηματα που παταγαν κατω βεβαια αλλα απο οσο ξερω δεν χρησιμοποιουνται πλεον, τα δειχνουν κατι βιβλια που εκανα στο σχολειο καποτε.

η ακτινα αυτο ειναι που λεμε το δεξια αριστερα των τροχων συγκλιση-αποκλιση αφου φαινεται στο μηχανημα!!! ο αλλος δεν το βλεπει? τι στο καλο δλδ?
εγω πολλες φορες κανω μονος μου ευθυγραμμιση αν αλλαξω κατι απο την μια πλευρα μονο. Πχ ακρομπαρο, αλλα και τα 2 παλι μπορω να κανω γιατι σημαδευω τα σημεια με μπλανκο και ειναι ελαχιστη η διαφορα και αν εχει.
Μετα παω σε εναν ευθεια δρομο με ενα Γαλλικο κλειδι, και μπαινω σε κατι αλανες που εχει και κανω τερμα δεξια ή αριστερα και φτανω στο ακρομπαρο και το ρυθμιζω.
την τελευταια φορα πηγα σε παρκιγνκ ηταν αδειο και εχει γραμμες και βλεπω και ποσο ευθεια παω.
Εχω φερει ευθυγραμμιση που να μην καταλαβαινω καν αν τραβαει το τιμονι απο αλλαγη των μπροστινων αμορτισερ, αλλαγη ακρομπαρων, αλλαγη μπαλακι ψαλιδιων και δεν θυμαμαι τι αλλο.
Οταν τα κανω αυτα ειμαι εξοχικο και δεν λεει να κανω 45χλμ απο βουνα και Ε.Ο και μετα και δουλεια την αλλη μερα αλλα 10 και μετα να παω να κανω ευθυγραμμιση!
πρεπει να το κανω να ειναι αψογο οσο γινεται και αν δω οτι θελει καλυτερα τοτε παω και σε μηχανημα.
Εκτος το να πηγαινει ισια το τιμονι, πρεπει αφου εχουμε σωστο αερα στα λαστιχα στις στροφες να επαναφερει κιολας, οχι να κολαει και να θελει δυναμη να το φερουμε, γιατι τοτε κατι δεν παει καλα.

Αν οδηγαμε και πρεπει να κανουμε συνεχεια το τιμονι δεξια αριστερα για να πηγαινουμε πρεπει να εχει συγκλιση δλδ ο ενας τροχος να κοιταει προς τον αλλον στο μπροστινο μερος τους.
Το εχω παθει οταν μηχανικος μου αλλαξε πραγματα και μετα δεν εκανε ευθυγραμμιση γιατι δεν προλαβε τον αλλον και ηθελα να παρω το αμαξι.
Μιλαμε δεν οδηγιοτανε!!! μεχρι 40και πολλα λεω!
και αυτο επειδη δεν σημαδεψε τα ακρομπαρα οπως κανω εγω παντα, δλδ και στα 2 ειχε βιδωσει πολυ τα ημιμπαρα και γιατο εγινε αυτο, θελανε δλδ ξεβιδωμα και πολυ!

ΑΑΑ! επισης ετυχε να λεω οτι το τιμονι δεν τραβαει αλλα πρεπει να το κρατω λιγο ποιο δεξια, και λεει ο φιλος ο μηχανικος καλα ευκολακι....
εβγαλε το τιμονι και το βιδωσε αλλιως....μαλιστα εκανε δοκιμη με το να λειπει το κεντρικο παξιμαδι και το δοκιμαζε στον δρομο!!!!
του λεω κανονισε να σου μεινει στο χερι!!! ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑ
δεν καταλαβα πως προεκυψε αυτο αλλα ΔΕΝ ειναι παντα σωστο!!! μην το δεσουμε σχοινι κορδονι.
Βεβαια μπορει και εγω να ειχα κανει λαθος γιατι το εχω βγαλει ισα με 50 φορες, λιγο να το βαλω λαθος να πως γινεται.
Να σημειωσω οτι εχω σπορ τιμονι με κονο και εχω αφαιρεσει τον αεροσακο οποτε βγαινει πανευκολα.
Με τον σταυρο το βγαζω.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 18-06-17 στις 18:00.
Απάντηση με παράθεση