a
Νικιφορε, τα Corolla ΔΕΝ εχουν σταθεροτητα. Δεν θεωρουνται σταθερα αυτοκινητα για την κατηγορια τους. Ειναι περιπου στο μεσο ορο της κατηγοριας...
Ηγετες της σταθεροτητας σ αυτη τη κατηγορια ειναι τα xsara/c4 της CITROEN, τα γκολφ της VW, τα 147/Giulietta της Alfa και το focus της FORD...Αυτα εχουν σταθεροτητα...Οδηγησε τα και θα καταλαβεις οτι εχουν χαοτικες διαφορες σε σχεση με τη Corolla...Και σε αποκριση τιμονιου, και σε αποτομες στροφες και σε δυνατα φρεναρισματα...Εγω τα εχω οδηγησει τα παραπανω για χιλιαδες χιλιομετρα εκτος απ το Focus...Πιστεψε με ειναι η μερα με τη νυχτα σε σχεση με τη κορολλα, ειδικα οι CITROEN και οι ALFA ROMEO. Αν και το Golf θα ελεγα οτι και εκεινο στριβει με πααααααρα πολυ μεγαλες ταχυτητες στις στροφες...
Οι CITROEN και οι ALFA βεβαια ειναι απιστευτες πατας πατας πατας γκαζι στη στροφη και μπαινουν σα βεντουζα. Λες τωρα θα ξαναμπω με παραπανω χλμ, τωρα θα ξαναμπω με παραπανω χλμ και δε ξεκολλανε...
Τωρα για το αποβαρο, ειναι το βαρος του αυτοκινητου κενο τελειως χωρις βενζινη, χωρις υγρα, χωρις επιβατη, οπως βγαινει απ τη γραμμη παραγωγης. Ορισμενες εταιρειες να σημειωσουμε, στο αποβαρο συμπεριλαμβανουν βαρος οδηγου 75kg αλλα δε ξερω ποιες ακριβως, παντως οχι η TOYOTA.
Αν και ξεφυγαμε τελειως απ το θεμα, τελοσπαντων.
|