Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 02-06-17, 23:13
corolla92 Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 13-12-2014
Μοντέλο: Corolla G6 1.6 VVT-i
Μηνύματα: 66
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 136
corolla92 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλημερα, αυτα που ρωτας δε νομιζω κανεις απο την στιγμη που δεν τα εχει δοκιμασει γιατι μεσα δεν μπορεις ουτε εσυ να δεις, τι θα κανουν. Μονο με δοκιμη πανω στο αμαξι ξερεις.
Η γνωμη μου ειναι να πας σε εναν καλο εξατμισα να πεις τι θες να κανεις, να σου βαλει οτι θες και οπως θες και πιστευω μπορει να γινει και δοκιμη ισως.
Μεσαιο θες οπωσδηποτε αν δεν θες θορυβο, οταν λειπει το μεσαιο αυξανεται ο θορυβος αλλα και οι επιδοσεις γιατι κοβει.
Επισης σιγουρα θα σου βγει και ποιο φτηνα απο τα ετοιμα.
Για μεταχειρισμενο ουτε λογος, λιγα χρονια θα σου κρατησει και θα τρυπησει, εκτος αν βρεις ανοξειδωτο σε καλη κατασταση, αλλα θες και μεσαιο.
Για τα εργοστασιακα αμαξια κανουν τις εξατμισεις ετσι ωστε να εχουν και οσο μπορουν σωστες επιδοσεις, σιγουρα οχι οι μεγιστες πιστευω, γιατι στον βωμο της ανεσης θυσιαζουν και λιγο τις επιδοσεις.
Αυτα δεν πανε μαζι, ειτε κανει θορυβο και πας καλυτερα, ειτε δεν κανει και πας λιγο χειροτερα αλλα εχεις ανεση.
Σε καθε περιπτωση σε ενα ΜΑΜΑ μοτερ σιγουρα οι διαφορες ειναι πολυ μικρες, και οταν λεμε για επιδοσεις θες ολοκληρη εξατμιση και οχι ενα τελικο.
Και ο καταλυτης κοβει αλλα πρεπει να εχουμε, γιαυτο βαζουμε ειτε αγωνιστικους για τα πολλα αλογα, ειτε ελευθερους οσο γινεται μεταλλικους.
Οι μαμα ειναι κεραμικοι και κρατανε καλυτερα τα καυσαερια αλλα κοβουν περισσοτερο επιδοσεις και σπανε-βουλώνουν ποιο ευκολα απο τους αλλους.

Θυμαμαι καποτε στο starlet GT ειχα βγαλει τον μαμα καταλυτη που ηταν και downpipe για την τουρμπινα και εβαλα χειροποιητο, η εξατμιση ηταν 55αρα, με ενα τελικο ελευθερας μονο της Grapnel. Τι να πω....εκανε σαν subaru WRC σε αναβαση!!! στον δρομο ολοι εκαναν δεξια και στην γειτονια μου πηγαινα με 10 να μην ακουγεται πολυ γιατι θα μου πεταγαν οτι εβρισκαν!!!! τα αυτια μου βουηζαν και δεν το αντεχα με τιποτα!!!
την αλλη μερα εβαλα καταλυτη μεταλλικο απο κατω της monolith που ειναι κανονικα για 1800cc ατμοσφαιρικα αμαξια, δεν ειδα κοψιμο σε επιδοσεις σε σχεση με το να μην εχω καταλυτη, να μην πω πηγαινε ποιο καλα κιολας!!!
αυτο το σεταπ εχω και τωρα στην corolla το μονο που αλλαξε επειδη δεν ταιριαζε ειναι το downpipe, και η εξατμιση ειναι ποιο μακρια με προσθετη κουρμπα. Ενω ολα τα αλλα ειναι τα ιδια, αλλαξε ο θορυβος κανει δλδ λιγο λιγοτερο λογω του μηκους της εξατμισης και της μια παραπανω κουρμπας, αυτο επειδη η corolla εχει απο κατω γεφυρα, ενω το starlet οχι και ειναι ο ιδιος λογος που δεν εκανε και το downpipe.
Εγω δεν εχω μεσαιο, αλλα δεν κανει πολυ θορυβο οκ ακουγεται αλλα σε λογικα επιπεδα. Ενα ωραιο μπασατο ηχο τον εχει.
Βεβαια παρκαρισμενος αποφευγω να εχω ανοιχτο το A/C γιατι ανεβαζει στροφες και εκει κουνανε ολα φανταζομαι στα σπιτια των γειτονων...
Αλλα οταν εχεις αλλο μοτερ επιβαλλεται και αλλη εξατμιση, και οσο το πειραζεις θες ακομα μεγαλυτερη!!! σε πολλα αλογα και σε αμαξια μεγαλων επιδοσεων εχω δει εξατμισεις 2 1/2" και 3" δλδ μιλαμε για 75αρα και 90αρα!!! η 55αρα ειναι αναμεσα σε 1 1/2" με 2".
Αν δεν κανω λαθος οι μαμα εξατμισεις εχουν διαμετρο ειτε 35 ειτε 38mm που ειναι 1" και κοντα στο 1 1/4" η 2η διαμετρος.
Φιλος με starlet GT τοτε ειχε βρει την μαμα και την ειχε δοκιμασει δεν ακουγοταν τιποτα απολυτως απο αυτη!!! αλλα σε σχεση με το δικο μου που ειχαμε πανω τα ιδια πραγματα απλα δεν πηγαινε....πρεπει να εκοβε πολυ! Ετσι εφτιαξε χειροποιητη και την πουλησε την μαμα.
Καλησπέρα!

Δεν το έχω αλλάξει το μεσαίο. Έχω το μαμά ακόμα επάνω. Απλά σκεφτόμουν μήπως το πέταγα, και έβαζα ένα καινούριο μαζί με το τελικό, μιας και αυτό τώρα πια θα έχει πέσει. (σκουριά, θα έχουν ξεραθεί οι μονώσεις του κλπ).

Νικηφόρε αυτό που με ενδιαφέρει είναι:
1) Να μην χάσω το εργοστασιακό setup, μιας και το εργοστασιακό είναι όπως λες και εσύ απείρως μελετημένο. Δηλαδή να βάλω εργοστασιακό φάρδος σωλήνα, και εργοστασιακού τύπου καζανάκια, για να μην χάσω καθόλου σε επιδόσεις. Τα backpressure και τα λοιπά να μην αλλάξουν καθόλου.

2) Και φυσικά να επανέλθει στα εργοστασιακά επίπεδα ο θόρυβος.

Δεν με νοιάζει αν θα είναι ανοξείδωτα η όχι, με νοιάζει να είναι ακριβώς στην εργοστασιακή ρύθμιση. Και δεν ξέρω αν κάποιος εξατμισάς μπορεί να μου το πετύχει αυτό.

Αν το πάω σε κάποιον εξατμισά και του πω βάλε μου ένα ανοξείδωτο καζανάκι να μην κάνει θόρυβο, τι καζανάκι θα μου βάλει; Θα έχει ανοξείδωτο με την σωλήνα να μπαίνει από το πλάι όπως το μαμά; Και αν είναι πολύ φιμωμένο και μετά χάσω σε επιδόσεις;
Το ξέρω ότι έκανα την τρίχα τριχιά, αλλά είναι εντελώς μαμά το μοτέρ μου και θέλοντας και μη, η καλύτερη ρύθμιση της εξάτμισης είναι η εργοστασιακή. Για κάποιο λόγο οι Ιάπωνες έβαλαν καζανάκι με την σωλήνα να μπαίνει από το πλάι και όχι από πίσω (ενώ θα μπορούσε άνετα να μπει από πίσω).
Δεν ξέρω αυτά σκέφτομαι και φοβάμαι να εμπιστευτώ τους εξατμισάδες.
Εσύ τι θα έκανες στην θέση μου; Συγνώμη αν σε κούρασα.
Απάντηση με παράθεση