Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 27-05-17, 23:11
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
αυτο που λες ακριβως ειναι, πυρακια λογω θερμοκρασιων, νουμερο ενα που φταιει ειναι η βενζινη γιαυτο πρεπει να βαζουμε καλη να ειμαστε σιγουροι οτι δεν φταιει αυτο.
Οπως και να εχει αμα μενει μονιμα πρεπει να φτιαχτει οτι φταιει γιατι θα γινει στον κινητηρα ανεπανορθωτη ζημια και με πολυ υψηλο κοστος επισκευης.

Για τα λαδια συμφωνω, σε Toyota Aygo 2007 επειδη εχω δει τα manual λεει 5-40, το ιδιο και σε passat 1800 turbo και εγω ειχα βαλει μια φορα για να "καθαρισει" το μοτερ αλλα βαζω 10-40 τωρα γιατι το καιει οσο νανε και η τουρμπινα, οσο ποιο λεπτο τοσο ποιο ευκολα καιγεται ή χανεται σε τυχον διαρροες πχ τσιμουχα στροφαλου κτλ.
Απο το νουμερο στα λαδια δεν πιστευω οτι βαραει πυρακια ή εχει σχεση με αυτο.
Αν αφηνουμε το μοτερ χωρις λαδια ναι μπορει ομως λογω θερμοκρασιων. Οπως και αμα ειναι χωρις νερο και ειδικα αμα αρπαξει και η φλατζα κεφαλης και πανε νερα μεσα στους κυλινδρους.

Νομιζω οτι το θεμα της αυταναφλεξης λογω θερμοκρασιων μπορει να βελτιωθει ισως και να εξαφανιστει αν μπουν ποιο ψυχρα μπουζι, εφοσον δεν υπαρχει αλλο μηχανικο προβλημα στο μοτερ.
σιγουρα τα μπουζι εχουν αμεση σχεση γιαυτο πρεπει να ειναι σε καλη κατασταση και τα σωστα για καθε μοτερ.
Απάντηση με παράθεση