Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 24-05-17, 00:31
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Το A/C χρειαζεται και με τον ζεστο αερα γιατι αφαιρει την υγρασια και ξεθαμπωνουν τα τζαμια παρα πολυ γρηγορα δεδομενου οτι εχει αφυγραντηρα, δεν ειναι υποχρεωτικα δλδ μονο για Καλοκαιρι.
Το χρησιμοποιω ετσι παρα πολυ συχνα ειδικα οταν βρεχει ή εχει υγρασια και θαμπωνουν τα τζαμια και ξεθαμπωνουν απιστευτα γρηγορα. Στο ζεστο ο διακοπτης εννοειτε για Χειμωνα.
Λιγα λεπτα θελει και το κλεινω μεχρι το επομενο θαμπωμα, δεν χρειαζεται συνεχη χρηση οπως το καλοκαιρι αν εχει πολυ ζεστη.

Οπως και να εχει βλεπω σε διαφορα αμαξια οτι προτεινουν να αλλαζεται το φιλτρο αυτο 1 φορα τον χρονο.
Μαλλον αυτο πρεπει να κανω απο δω και περα δλδ για μενα με τα χλμ που κανω για να το πω στρογγυλα καθε 10.000χλμ.

http://www.soldatos.gr/html/accar.html

Ο κλιματισμος διατηρηται σε αριστη κατασταση, αν τον θετουμε σε λειτουργια επι πεντε λεπτα εβδομαδιαιως, καλοκαιρι και χειμωνα, ωστε να λιπαινονται και να διατηρουνται ελαστικες οι τσιμουχες του μηχανισμου (μαζι με το ψυκτικο μεσον, στο κυκλωμα κυκλοφορει και λιπαντικο υγρο).Διαφορετικα θα υπαρξει απωλεια του ψυκτικου μεσου. Αν το περιβαλλον ειναι ψυχρο, ανοιγουμε και το καλοριφερ, ωστε να << ισορροπησουμε >>τη θερμοκρασια.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 24-05-17 στις 09:34. Αιτία: Συμπληρωμα οδηγιων συντηρησης
Απάντηση με παράθεση