Νικηφορε γνωρίζω πάρα πολύ τι γραφω.
Σκοπος είναι όχι μόνο να αδειάσει το κύκλωμα από τα υγρά αλλά να φύγουν και οι ακαθαρσίες που υπάρχουν μέσα οι γνωστές μαυριλες που μόνο αθώες δεν είναι.
Αν δεν κινήσεις και την τρόμπα λοιπόν το μισό της κομμάτι θα είναι μέσα στην μουργα η οποία θα ξαναμπεί μέσα στο κύκλωμα.
Αυτό εφαρμόζω στα τοσα χρόνια που φτιαχνω τα αυτοκίνητα και πίστεψε με ποτέ μα ποτέ δεν είχα θέμα.
Το ότι βγήκε κάποιο μηχάνημα για ευκολία μας δεν σημαίνει ότι κάνει και σωστή δουλεια.
Επισκευή στα φρένα δεν κάνουμε έτσι για πλακα,η επειδή κολαει η δαγκάνα παρά μόνο αν υπάρχουν διαρροές υγρών.
Η δαγκάνα για αρχή θέλει λύσιμο και συντήρηση-λιπανση από κάποιον που να γνωρίζει αφού πρώτα έχουμε αλλάξει υγρά.
Υπάρχει μια μεθοδολογία στο κάθε πρόβλημα και όχι πονάει κεφάλι κόψω κεφάλι.
Μην ξεχνάμε ότι τραβαει ζορη το σύστημα από θερμοκρασίες και νερά.
Από εκεί και πέρα κάθε ένας πρατει τα δέοντα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη preatorian : 23-05-17 στις 12:49.
|