Το κυκλικό αυλάκι που έλεγα, πρέπει να υπάρχει από αρχή στις πίσω δισκόπλακες του TS που βάζει η Toyota. Στο ebay τέτοια αυλάκια είδα σε εμπρός δισκόπλακες, όπως στο λινκ:
http://www.ebay.co.uk/itm/TOYOTA-COR...EAAOSwNnRYj2Qu
Όσον αφορά στη σχέση με ζάντες, καθώς ψάχνω για μεγαλύτερες είχα αντιληφθεί διάφορα θέματα αλλά αυτή την "ακαταστασία" στην επιφάνεια που κάθονται δεν την συνυπολόγιζα. Αν βάλουμε (με δακτυλίδι κεντραρίσματος) ζάντα με κεντρική τρύπα 73 mm, δηλαδή 2cm περισσότερο από το δικό μας 54,1 mm θα χάσουμε κατ' αρχάς από επιφάνεια επαφής ένα δακτύλιο πλάτους 1 cm, μετά χάνουμε επαφή και για το κυκλικό αυλάκι της δισκόπλακας, υπάρχουν κι εξογκώματα σκουριάς ... αναρωτιέμαι πόσο καλά ακουμπάει για να πιέζουμε με σιγουριά το αυτοκίνητο. Στο ίντερνετ (γενικά, όχι για Corolla) διαβάζεις για aftermarket ζάντες και βίδες που ξεβίδωναν, ειδικά σε πίστες ....
Το συμπέρασμα μου. Νέα ζάντα πρέπει να κάθεται σε νέες δισκόπλακες ή καλά γυαλισμένες.
Υ.Γ. Σκουριά είδα σε ένα μέρος της κόγχης του δίσκου από τη μεριά της ζάντας. Εκεί γίνεται επικίνδυνο να κάνει κανένα crack σε ζόρικες καταστάσεις ...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Δες πισω την δικια μου πως ειναι http://i180.photobucket.com/albums/x.../piswfrena.jpg
ο μεσα κυκλος σκουριας οπως ειναι εμφανεστατο ειναι εκει που δεν παταει το τακακι αρα σκουριαζει με νερα κτλ.
Στο κεντρο με τις βιδες αν δεις καλα προς το κεντρο εχει εναν μικρο κυκλο, αυτος ειναι απο το πλαστικο ανταπτορα της ζαντας και τα σημαδια σαν ορθογωνια ειναι απο τα πατηματα της ζαντας.
|
Είχα 4 παρόμοια σημάδια (πιο γυαλιστερά), μάλλον μόνο εκεί "πατάνε" εντελώς οι ζάντες, ανάμεσα στα μπουλόνια.