Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #35  
Παλιά 11-05-17, 11:26
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dimitriscorolla28 Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια καλημερα να αναφερθω στο θεμα μου πριν ενα μηνα αλλαξα τα αμορτισερ και ελατηρια σε kayaba g-execl και eibath ελατηρια. Παρατηρησα οτι το πισω κοματτι ειναι ποιο χαμηλο αποτι το μπροστινο, στην ουσια ειναι λες και εχει συκωθει σουζα το αμαξι.Και το πορτο-μπαγαζ δεν ειναι και πολυ φορτωμενο.. Το ιδιο ειχα παθει και με το micra που ειχα. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι γινετε?

Ευχαριστω.
καλημερα! στην corolla ετσι ειναι απο μαμα, οσες εχω δει με μαμα αναρτησεις ειναι το ιδιο πραμα!!!
σε mica jive 97 1000αρι που εχει ο πατερας μου ειναι το ιδιο.
Προτεινω να δεις αυτο το θεμα που εχω κανει http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=25400 και ειναι και η λυση να φτιαχτει αυτο μονιμα πλεον, αλλα δεν ειναι για ελατηρια χαμηλωματος.
Αμα βαλεις αυτα τα ελατηρια πισω τα βοηθητικα με μαμα ελατηρια σε υψος μετα το αμαξι θα ειναι ποιο χαμηλωμενο μπροστα θα εχει τρελη φαση αν θες να δοκιμασεις, θα παραπεμπει το αμαξι σου μαλλον σε ντραγκστεραδικο!!!

ενας μηχανικος (ονοματα δεν λεμε....) καποτε μου ειχε πει να κοψω απο τα μπροστινα ελατηρια μια σπειρα!!! πολυ κακως φυσικα, και εννοειτε πως ποτε δεν το εκανα!

παντως οταν ειχα την Ε11 οταν την αγορασα με ελατηρια eibach pro kit + kyb excel-g δεν ηταν ποιο ψηλα η μουρη απο τον κολο, αυτο μου συνεβει μονο με μαμα ελατηρια.
Δες φωτο http://i180.photobucket.com/albums/x...a/hpim3015.jpg
http://i180.photobucket.com/albums/x...a/hpim3180.jpg
http://i180.photobucket.com/albums/x...a/hpim3007.jpg
ζαντολαστιχα 195/50/15

με λιγα λογια απ οσο ξερω αυτη την διαφορα υψους μπρος-πισω την κανουν τα ελατηρια και οχι τα αμορτισερ.

εδω ειναι με μαμα ελατηρια και πισω βοηθητικα ελατηρια της mad που σηκωσε το υψος πισω http://i180.photobucket.com/albums/x...ps5gzc7n6q.jpg
http://i180.photobucket.com/albums/x...psmuocjgf0.jpg

και με ποιο ψηλη μουρη πριν βοηθητικων http://i180.photobucket.com/albums/x.../Corolla2b.jpg
και μια ενισχυμενη http://i180.photobucket.com/albums/x.../Corolla2a.jpg
δεν ειναι τρελη διαφορα αλλα η μουρη ηταν ποιο ψηλα.

Και υποψην μιλωντας για πισω, με αμορτισερ kyb AGX ή koni sport ακομα και στην ποιο μαλακη ρυθμιση σκληροτητας με μαμα ελατηρια + βοηθητικα της MAD τα κρατηματα ειναι ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ καλυτερα που εχω απο οταν ειχα excel-g + eibach pro kit ελατηρια χαμηλωματος 3,5cm.
To χαμηλωμα δεν ειναι πανάκεια, μπορουμε να εχουμε κρατηματα αριστα και αψογα και σε μαμα υψος με αμορτισερ της προκοπης ομως ή coilovers.
για ομορφια ναι οκ...προσωπικα το προτιμω ψηλομενο για αρκετους πρακτικους λογους. Χωρις να σημαινει ομως οτι στην εμφανιση δεν μου αρεσει να μην φαινονται κενα τους θολους των ροδων.

btw θεμα για την αναρτηση σε Ε11 υπαρχει και εδω : http://www.corollaclub.com/forums/sh...=22036&page=59

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 11-05-17 στις 12:24.
Απάντηση με παράθεση