Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #22  
Παλιά 10-05-17, 23:44
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
βασικα εγω δεν καταλαβα τιποτα σχεδον, αν λες εκει που βγαινουν τα μπουλονια ειναι φυσικολογικο. Οι δισκοπλακες δεν ειναι ανοξειδωτες οποτε πιανουν σκουρια ολα τα σημεια που χανουν το χρωμα τους και φυσικα δεν τριβονται απο τα τακακια. Αν δεν θες να ειναι ετσι πρεπει ανα τακτικα διαστηματα να καθαριζεις τα σημεια αυτα με γυαλοχαρτο και να τα βαφεις.
Δεν εχω ακουσει και δεν εχω δει ποτε να γινει διαχωρισμος της δισκοπλακας. Αυτα στην φωτο δεν τα καταλαβαινω, ειναι αλλιωτικες στην Ε12. Συνηθως απλα επειδη φαγωνονται καποια στιγμη βαζουμε νεες οποτε δεν προλαβαινουμε να φτασουμε σε τετοιο σημειο.
δισκοπλακες αλλαζουμε αν ειναι στραβες, στις μπροστινες οταν παταμε φρενο χτυπιεται το τιμονι δλδ παιζει δεξια αριστερα (μονο οταν παταμε φρενο) αλλιως θελουμε ζυγοσταθμιση.
Στις πισω μπορει να μην το καταλαβουμε ευκολα, και γενικα τις αλλαζουμε οταν εχει πολυ νυχακι που λεμε, δλδ ειναι φαγωμενη η επιφανεια τριβης. Οι κατασκευαστες δινουν ενα οριο σε mm που μετραμε με μικρομετρο για το ποσο πρεπει να ειναι το λιγοτερο παχος τους.

Για τα αλλα που λες με τις σκουριες θα βοηθουσε να βαλεις φωτος απο τις δικες σου.
Απάντηση με παράθεση