Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1439  
Παλιά 06-05-17, 20:30
yuha Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2007
Μηνύματα: 32
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 229
yuha είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση!!

Την κάναμε σήμερα το πρωί την διαδικασία με το αξονάκι απ το μοτερ του ρελαντί. Δεν ήταν κολλημένο, δεν ήταν όμως και απόλυτα ελεύθερο όπως έγινε μετά το καθάρισμα. Τέλος πάντων αν βγάλω το φις ανεβάζει πολύ ρελαντί οπότε θεωρώ πως δουλεύει. Επίσης με αυτά και με αυτά το αυτοκίνητο δεν έχει ανάψει cel!!

Αν βάλω το bosch tps στο φις και το έχω σε θέση κλειστής πεταλούδας δουλεύει κανονικά. Αν το βάλω μπροστά ζεστό με το denso tps και δεν πατήσω γκάζι, αμέσως πηγαίνει στις 800-850 το ρελαντί. Όταν συνεχίσω και το κάνω μια βόλτα μετά γυρνάω και κρατάει στροφές όπως και στις αλλαγές κάτω από τις 4500rpm...

Αυτά με τον πόλο τα έχουμε κάνει και η αλήθεια είναι πως έχει μια διάθεση να φτιάξει χάρτες και να στρώσει το πρωί μετά την ακινησία όλο το βράδυ χωρίς πόλο.... Επίσης η διατομή στη θέση του tps είναι όση του μαμά φιλτροκουτιού.

Τα καλώδια τα έχω βάλει όπως είναι στο bosch και όπως τα βρίκα και με το πολύμετρο το μεσαίο (κίτρινο) είναι γείωση και τα άλλα καφέ και πράσινο με την σειρά που λέω που νομίζω ότι δεν έχει και σημασία??

Θα του πω να βγάλει απόψε τον πόλο της μπαταρίας και να τον ξαναβάλει το πρωί γιατί στους denso πχ έλεγαν ότι θέλεο 45' να μηδενίσει...

Από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι άλλο να κάνω και ούτε είναι δικό μου το αυτοκίνητο για να αρχίσω να ψάχνω παραπέρα πχ πρώτα είχε cel από αισθητήρα Λ τώρα δεν έχει!! Οπότε η λύση είναι να το πάει στην toyota να δούμε τι θα πει και το τεστερ...

Γυρίζοντας στις ωμικές αντιστάσεις χωρίς να είμαι ηλεκτρολόγος το tps λογικά είναι μια μεταβλητή με την γωνία περιστροφής ωμική αντίσταση. Δίνει λοιπόν ο εγκέφαλος 5V και βλέπει την πτώση τάσης στο άλλο άκρο της αντίστασης και με αυτή υπολογίζει τι γίνεται. Αν είναι διαφορετική η αντίσταση των δυο αντιστάσεων τότε η διαφορά τάσης δεν θα είναι και αυτή διαφορετική?

Δεν ξέρω πραγματικά τι γίνεται, τουλάχιστον με αυτά και με αυτά το αυτοκίνητο φαίνεται να πηγαίνει καλύτερα οπότε αυτό μας δίνει δύναμη να το παλέψουμε!!

Βρίκα αυτό εδώ
http://www.enduringautomotive.com/tps/
Κατάλαβα μερικά πράγματα οπότε αύριο θα την περάσουμε με το πολύμετρο...
Πρώτα το bosch τι κάνει κουμπωμένο στη φίσα και ύστερα να δούμε πως θα πρέπει να συνδεθεί το denso.
Λογικά το μεσαίο το έχουμε πετύχει γιατί συνήθως είναι το signal. Tώρα τα άλλα δύο μπορεί να παίζουν....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 11-05-17 στις 14:49. Αιτία: Συγχώνευση posts.
Απάντηση με παράθεση