Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1437  
Παλιά 05-05-17, 22:08
yuha Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 20-01-2007
Μηνύματα: 32
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 229
yuha είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλησπέρα μετά από καιρό...

Στο θέμα το project ήταν απλό δηλαδή να βάλουμε μια εισαγωγή από 1zz σε 4zz σε ένα corolla 2000mod με μια φιλτροχοάνη για αρχή. Γνωρίζοντας ότι οι πεταλούδες είναι διαφορετικές πήραμε μια πλήρη εισαγωγή από mr2 και ξεκινήσαμε την τοποθέτηση... Τα χωροταξικά λύθηκαν, τα νερά μπήκαν το μοτεράκι του ρελαντί ήταν ίδιο και φτάσαμε στο tps που βγήκε το πρόβλημα.


To mr2 φοράει tps denso σαν του yaris μου όπως ίδια είναι και τα ρελαντί denso.
Το κουφό είναι πως το japan corolla φοράει bosch made in germany tps με άλλη γεωμετρία και άλλο φις ενώ το ρελαντί είναι
densoίδιο και στα τρία αυτοκίνητα.
Αφού λύσαμε το πρόβλημα του διαφορετικής φις χωρίς να κόψουμε την πλεξούδα κρατήσαμε το denso - mr2 tps που πατάει σωστά στην πεταλούδα και βάλαμε μπροστά το αυτοκίνητο το οποίο δούλεψε ικανοποιητικά με δυο μόνο θεματάκια....
Πρώτον κρατάει ρελαντί στις 1200
rpmζεστό και δεύτερον κράταγε στροφές στις αλλαγές.
Αυτά τα συμπτώματα αυτομάτως με οδήγησαν στους αρχικούς φόβους πως το boschtpsδεν διαφέρει μόνο στο φις και την γεωμετρία αλλά και στα omh. Το έβγαλα το μέτρησα με το πολύμετρο και όντως έχει άλλη κλιμάκωση στη μεταβαλλόμενη ωμική αντίσταση.
Εδώ πλέον οι λύσεις είναι οι εξής:
1) Ξαναβάζουμε τα πάντα μαμά και το αφήνουμε στην ησυχία του, άκυρο.
2) Βάζουμε την 4zz πεταλούδα η οποία δεν πατάει και θέλει πλακάκι, άκυρο γιατί και το πλεονέκτημα της μεγάλης πεταλούδας χάνουμε και δεν θέλουμε να μπλέξουμε πατέντες, θέλουμε κάτι να είναι σαν μαμά.
3) Κάνουμε τράμπα τα tpsκαι βάζουμε το bosch που ξέρει να διαβάζει ο εγκέφαλος με το denso…. το οποίο όμως θα οδηγήσει σε μια πατέντα που για εμένα δεν θα δουλεύει σωστά πάντα γιατί δεν μπορώ να το κεντράρω, είναι διαφορετικοί οι άξονες απ’ τις δυο πεταλούδες και άλλα τέτοια.
4) Να λύσουμε το πρόβλημα ηλεκτρικά – προγραμματιστικά οπότε φτάνουμε στο σημαντικό ερώτημα: Μπορεί να σεταριστεί το tps μέσω της obd και του τέστερ και να του πεις εδώ είναι γκάζι μηδέν και εκεί τέρμα (όπως στους άγραφους πχ) και να κρατήσει τις ρυθμίσεις ο εγκέφαλος ώστε να δουλεύει??? Σαν διαδικασία υπάρχει δεν ξέρω αν θα πετύχει όμως…

Κάποτε που παλεύαμε το ίδιο στον denso εγκέφαλο του yaris δεν δέχονταν να αποθηκεύσεις τις νέες ρυθμίσεις. Αργότερα αυτά λύθηκαν με τον άγραφο, αλλά τώρα το corolla δεν αξίζει τέτοια πράγματα σε καμία περίπτωση.

Έχει αντιμετωπίσει άλλος ίδιο πρόβλημα και πως το έφτιαξε ή μόνο εμείς έχουμε corolla japan με bosch αισθητήρες?? Ο εγκέφαλος σε αυτά τα corolla τι παίζει για πρόγραμμα δεν κοίταξα αν είναι denso ή bosch ώστε να παίρνει πρόγραμμα.

Sorry για το μεγάλο post, παρακαλώ την βοήθεια όσων ξέρουν.

Ευχαριστώ!!
Απάντηση με παράθεση