Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #186  
Παλιά 04-05-17, 21:13
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian Εμφάνιση μηνυμάτων
Διάσπαση στο αυτοκίνητο σε Κιτ είχαν βγάλει κάτι μπακάληδες με τιμές 600+ευρώ και παραγωγή υδρογόνου για τον π@@τσο.μαλιστα έχω ακούσει περιπτώσεις ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να έχουν κινηθεί νομικά εναντίον τους.
Αφού έχεις δει τον Καλογεράκη λοιπόν έχεις δει ότι ξεχωρίζει το υδρογόνο από το οξυγόνο σε πίεση 20bar σε μεγάλη δεξαμενή.
Επίσης μπορεί να γεμίσει μπουκάλες καταδύσεων σε αντίστοιχη πίεση και το αμάξι να κάνει πολλα χλμ.
Όταν έχεις ενέργεια τσάμπα κανείς ότι θες.
Ο ζωγράφος κατά την γνώμη μου είναι απατεώνας.μηπως ξέρει κανείς να μου πει πως μπορώ να κατασκευάσω και εγώ έναν ταλαντωτή στα 300Thz που είναι η ιδιοσυχνότητα του νερού?
Τόσο απλά βγαίνει φάουλ.
αυτο με το κιτ το εχω κανει και εγω ειχαμε και θεμα, οντως ηταν απατεωνες αυτοι που ελεγαν για τρελες οικονομιες ειχα διαβασει και 70%!!!!
αυτο που ειδα απο το δικο μου που πλεον το εχω σε ενα κουτι για ειδικες εφαρμογες, και το εβγαλα απο το αμαξι ΜΟΝΟ επειδη η τουρμπινα ρουφαγε τα υγρα, ειναι τρελη και απιστευτη μειωση καυσαεριων, σε βαθμο που δεν μυριζε απολυτως τιποτα, αρκετη δυναμη παραπανω εννοω αισθητα μπαμ σε εκινηση (προφανως το δικο μου επειδη ειναι τουρμπο εχει τοσο μεγαλη διαφορα), επιταχυνση και ρεπριζ, οικονομια δεν ειχα καταλαβει τπτ. Αλλα μονο για τις επιδοσεις το ειχα, λογω πολυ καλυτερης καυσης εχει αρκετα οφελη αλλα οικονομια δεν ειδα ή ηταν αμελητεα και δεν εδινα σημασια. Οσο τα αμπερς που λενε καταναλωνει πολυ λιγοτερο απο ενα τυπικο ηχοσυστημα με εναν 4καναλο 2 ηχεια και 1 sub.
Τελικα οταν το εβγαλα ανακαλυψα οτι τα ιδια γινονται και οταν βαλεις ασετονη καθαρη κοντα στο 100% οσο γινεται καθαροτητα 120ml σε 40λιτρα βενζινης και εβαζα χρονια, αρχισε να πατιναρει ο δισκος μου και σταματησα γιατι πατιναρε περισσοτερο μετα απο την δυναμη. (λογικο γιατι ανεβαινουν τα οκτανια).
Επειδη αλλαξα συμπλεκτη και βαζω μονo v power και racing μερικες φορες, δεν βαζω πλεον, επισης ο δισκος ειναι οριακος για τα αλογα μου και δεν θελω να τον σκισω, με τετοιες βενζινες και ασετονη σιγουρα θα διαλυσει.
Τονιζω οτι αυτα τα εκανα γιατι ειχαν σημαντικη διαφορα επιδοσεων, δεν με ενδιεφερε τοσο η μειωση καταναλωσης. Και οταν ειδα οτι δεν ειχαν παλι τα εκανα για την σημαντικη για μενα αυξηση επιδοσεων.
αν δεν φοβομουνα για τον δισκο θα εβαζα ακομα ασετονη.

Ομως αυτα τα εγραψα για την ιστορια, δεν εννοουσα αυτο φυσικα!!!!
Εγω ελεγα να κανουμε πανω στο αμαξι διασπαση υδρογονου, δλδ να βαζουμε ΜΟΝΟ ΝΕΡΟ οχι βενζινη! και να εχει δεξαμενη να το αποθηκευει και να το καιει κινητηρας εσωτερικης καυσης με υδρογονο.
αυτο και μονο αυτο θα αξιζε οικονομικα και τιποτα αλλο.
Πραγμα που δεν γινεται γιατι ειδαμε με τον Καλογερακη τι απαιτει!!! και ολα αυτα ποσο χωρο καταλαμβανουν! αυτο φυσικα και να μπορουσε να γινει ΔΕΝ θα το αφησει κανεις!
δλδ να βαζεις νερο και να πηγαινει το αμαξι σου. Το να βαζεις υδρογονο δεν μου λεει γιατι απλα θα το χρυσοπληρωνεις, τουλαχιστον για την τσεπη μας, γιατι για το περιβαλλον θα ειναι καλο, καθως ειναι και μια πηγη ενεργειας που βρισκεις ευκολα σε αντιθεση με τα ορυκτα καυσιμα.

Αυτος ο Ζωγραφος και εμενα δεν μου γεμιζει το ματι γιατι δεν εξηγει πολλα πολλα και δεν καταλαβαινει κανεις, ομως εχει παρει επιστημονικα βραβεια κτλ και δυσκολο πολυ να ειναι απατεωνας.
Εννοειτε οτι προτιμω τον Καλογερακη!
και οταν ειδα αυτο κουφαθηκα! και ποιος ειναι ο συγραφεας! http://www.e-shop.gr/pos-na-ftiaxete...-p-BKS.0680182
ο Καλογερακης δεν εχει κανει κανενα αμαξι να πηγαινει με υδρογονο, για θερμανση το ειχε κανει και για το σπιτι κτλ.
Αμα εχεις βρει κατι τετοιο δειξε και σε εμενα τοτε.
Με καυση υδρογονου σε κινητηρα εσωτερικης καυσης απευθειας απο ηλεκτρολυση το μονο που μπορει να δουλεψει ειναι μικροι κινητηρες μονοκυλινδροι με σταθερες στροφες.
Ο Ζωγραφος σε ενα μηχανακι που δειχνει ανοιγοκλεινει την παροχη υδρογονου δλδ το ποσο παραγει και το εχει σαν γκαζι αυτο, το κανονικο δεν παιζει.
Αυτο το προβλημα δεν το εχει λυσει ακομα κανεις.....

Να πω επισης οτι το θεμα αυτο οταν ξεκινησε και κακως ολοι τα λεγανε ετσι τα συστηματα ηλεκτρολυσης που εκαναν ενα μικρο ποσοστο υδρογονου αεριου και το εριχναν στον αερα, ονομαστηκε υδρογονοκινηση, ενας λογος για να θεωρηθει απατη ηταν η ονομασια.....
Παρακαλω το θεμα να συνεχιστει απο εδω και περα με τα κανονικα συστηματα υδρογονου, ειτε πανω σε αυτοκινητα ειτε σε αλλους κινητηρες που να παιρνουν σαν καυσιμο υδρογονο, πχ με fuel cell, κινητηρες εσωτερικης καυσης να καινε υδρογονο κτλ.
Τα συστηματα ηλεκτρολυσης που ξεκινησε το θεμα εχουν απαγορευτει για χρηση επανω σε αυτοκινητα-μηχανες κτλ και δεν περνανε και ΚΤΕΟ τα οχηματα που τα εχουν.

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ!!!!
Απο τον Πετρο Ζωγραφο, μηχανακι κινειτε με νερακι......https://www.youtube.com/watch?v=mWQHV1zXcD0
και απο Βραζιλια αλλος https://www.youtube.com/watch?v=N1RgP9L_wUw
και ενας μικρος κινητηρας καιει υδρογονο απο Καλογερακη https://www.youtube.com/watch?v=pbYF7z2N764

ηθελα να το δοκιμασω και εγω το δικο μου σε ενα μικρο μοτερ αλλα δεν εχω....
και εκτος αυτου για να παραγω 5-6 λιτρα το λεπτο θελω παρα πολλα Α καπου 40-50Α.
Και πες οκ βαζω μια μπαταρια και πως θα φορτιζεται να μην καει μετα απο λιγο?

Anyway αν υπαρξει ενδιαφερον θα βαλω τπτ απο τα δικα μου αν οχι δεν ασχολουμε.
Προς το παρον εχω κολλησει στο θεμα του ρευματος.
Δλδ οτι το υδρογονο για να γινει θελει πολυ ρευμα με τον κλασικο τον τροπο ηλεκτρολυσης, μιλαμε για να εχεις ενα ποσοστο ικανο να τροφοδοτησει ενα κινητηρα εσωτερικης καυσης εστω σταθερων στροφων να δουλευει μονο με αυτο.
Κλασικος για δοκιμες ενας απο ηλεκτρογεννητρια πχ.
Αλυσοπριονο αλλα εχει μεταβλητες στροφες (γκαζι) και ειναι ποιο δυσκολο χανεις και την φορητοτητα επισης.
Μια καλη λυση φορτιση μπαταριας ειναι φωτοβολταικο ή ανεμογενητρια αλλα κοστιζουν αρκετα.

Παντως στην βιομηχανια το παραγουν με αλλους τροπους ευκολοτερους και ποιο οικονομικους και απο αλλα μαλιστα καυσιμα.
Περισσοτερα εδω https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A5...8C%CE%BD%CE%BF

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 04-05-17 στις 21:51.
Απάντηση με παράθεση