Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian
Το μέλλον είναι το υδρογόνο.
Αλλά τα συμφέροντα δεν αφήνουν.
|
καλησπέρα! το υδρογονο υπαρχει ηδη, αλλα με τον γνωστο τροπο δλδ ηλεκτροκινητηρας και το υδρογονο το βαζουν ετοιμο μετα fuel cell διασπαση και βγαζει ηλεκτρικη ενεργεια, αποθηκευεται σε μπαταριες και μετα κινει τον ηλεκτροκινητηρα. Αυτα βγαινουν σε παραγωγη.
Το θεμα ειναι το υδρογονο να το παραγει το ιδιο το αμαξι δλδ σε αυτο να γινεται η ηλεκτρολυση εκει θα συμφερε.
Και καποιες εταιριες που εβγαλαν κινητηρες εσωτερικης καυσης υδρογονου και παλι ετοιμο το εβαζαν. Δυστυχως αρκετα μειονεκτηματα.
Το να παραγεται πανω στο αμαξι τεχνικως δεν συμφερει, σε καποιους πολυ μικρους κινητηρες ισως μονο κλασικο παραδειγμα ο Ζωγραφος και Καλογερακης που τα εχουν κανει και παλι σε μικρα cc και με πολλους περιορισμους.
Που να τα αναλυσω τωρα, πρεπει να κανω εκθεσεις.
Οποιος θελει λιγο να ψαξει θα τα βρει ολα.
Απο την στιγμη που το υδρογονο το βαζεις σε βενζιναδικο παλι μπορει να ειναι ακριβο και να μην συμφερει οικονομικα.
Οτι θα εχουμε οφελη απο οτι δεν εχει ρυπους αυτο ειναι αλλο θεμα.
Αυτη την στγμη τα καλυτερα ειναι τα υβριδικα ηλεκτροκινητα και με βενζινοκινητηρα μαζι.
Οικονομια και επιδοσεις (αν θελουμε με την βενζινη ομως) και μειωμενους ρυπους.