Η επιλογη σκληροτητας ειναι θεμα των αμορτισερ. Απο εκει ρυθμιζεται στα ρυθμιζομενα. Στην Ε11 στα AGX ειναι 4 σκαλες μπρος και πισω απο πανω με κατσαβιδακι, ενω στα koni sport κιτρινα ειναι μπροστα 2 κυκλοι απο πανω και στα πισω 2 κυκλοι αλλα πρεπει να βγουν απο το αμαξι.
Αναλογα το μοντελο αυτοκινητου μπορει να ειναι διαφορετικες οι σκαλες και με αλλον τροπο.
Εννοειτε οτι η σκληροτητα ειναι σε αναλογια με τα ελατηρια, δλδ αμα εχεις ελατηρια χαμηλωματος ειναι ποιο σκληρα ακομα, το ιδιο με μαμα ελατηρια σε υψος αλλα με περισσοτερες λιμπρες.
Στην περιπτωση των coilovers εχουν παλι ρυθμισεις σκληροτητας και πολλες περισσοτερες, και εδω υπαρχει και ρυθμιση καθ υψος, ενα πολυ σημαντικο πλεονεκτημα τους, και αν εχει ρυθμιζομενα top mounts τοτε μπορεις να ρυθμιζεις και την γωνια camper μόνο στους κινητηριους τροχους.
Μπορεις βεβαια να βαλεις ρυθμιζομενα top mounts και σε απλα αμορτισερ δεν ειναι αναγκη να ειναι coilovers.
Σχετικα με την camper μπορει να γινει και με καμπεροβιδες που ειναι κατα πολυ ποιο φτηνες, ή ακομα και με απλες μικροτερες κατα 2 mm απο αυτες που εχει μαμα στο γονατο αλλαζεις μονο τις κατω (για το macpherson).
εδω ειναι kyb AGX 4 σκαλες σε Rx7
https://www.rx7club.com/attachments/...c-img_0750.jpg
http://traxracing.home.pl/userdata/g...acc190c0c0.jpg εδω τα AGX 8 σκαλες σε ford focus
https://cdn.shopify.com/s/files/1/02...g?v=1395104466 koni sport μπροστινη ρυθμιση