Με τη προτροπη ενος φιλου, και με τη τεχνογνωσια απο διαθετει, κατλαηξαμε στο εξης: Με ενα μπατζετ γυρω στα 600 ευρω, μολις 200 ευρω παραπανω απο οσα λεει ο Νικηφορος, απο τη λυση του Τ22 η Τ25 Αβενσις (που στα 5 μπουλονα αυτοκιντα καθονται κουτι γιατι οι δισκοπλακες εχουν 5 τρυπες)
βρισκεις στο ebay ειτε Αγγλια ειτε ευρωπη, brembo δαγκανες ειτε απο Vauxall 2.0 ειτε απο renault clio rs τις δαγκανες, παιρνεις και δισκους και τακακια και φτιαχνεις ενα ζευγαρι βασεις, και βουαλα.
Ειναι στο προγραμμα να γινει μιας και αυτη τη στιγμη βρισκω ζευγαρι καινουριες δαγκανες γυρω στα 380 ευρω, και μιας και παω να σηκωσω περισσοτερη πιεση στο undercover TS compressor χρειαζομαι ενα σετ φρενα που θα αποδιδει.
Εναι μια αναβαθμιση που αμα εισαι σε φαση να την ''προγραμματισεις'' πχ παιρνοντας πρωτα το σετ δαγκανες μετα τους δισκους και επειτα τακακια και οτι αλο χρειαζεται αξιζει περισσοτερο απο τα φρενα του αβενσις.
Σιγουρα ειναι εν μερει πονοκεφαλος το να φτιαξεις τις βασεις αλλα τεχνολογια τεχνογνωσια και μηχανηματα cnc που μπορει και να γτιαξεις βασεις εφαμιλλες του εργοστασιου η και λιγο pio heavy duty.
Αυτη ειναι η γνωμη μου, γιατι ημουν στα προθυρα να παρω ενα σετ 2πιστονες, αλλα τελικα αλλξα γνωμη γιατι στο πολυ μελλον θα ανγκαζομουνα να βαλω κατι καλο και αποτεσματικο, οποτε θα γεμιζα την αποθηκη μου με ακομα ενα σετ ανταλλακτικων.
|