Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1435  
Παλιά 15-10-16, 12:30
Manaraki Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-04-2013
Μοντέλο: Corolla G6 1.4 VVTI
Περιοχή: Γλυφαδα
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 97
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 159
Manaraki είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλοί μου φίλοι,
μετά από αρκετούς μήνες γράφω για όσα παιδιά τυχόν ενδιαφέρονται να υπερκυβίσουν...
Έχοντας κάνει 15000 χλμ με τον νέο μου κινητήρα έχω να πώ ότι όλα δουλεύουν μια χαρά,χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Το πρόβλημα που είχα στην αρχή με τις στροφές ρελαντί,ήταν η βαλβίδα τσόκ που απλά είχε κολλήσει...
Δεν έχω κάνει δυναμομέτρηση,το αυτοκίνητο πάντως είναι εντελώς διαφορετικό-εννοείται- καλύτερο από άποψη ισχύος και ροπής και για πρώτη φορά αισθάνθηκα ότι πλέον χρειάζεται καλύτερο 'στήσιμο',(φρένα-ανάρτηση).
Τέλος και πρίν κλείσω το θέμα,να αναφέρω κάτι σημαντικό για όποιον σκοπεύει να κάνει ότι έκανα εγώ,(1.4 σε 1.8)...Πριν κανείς μοντάρει τον καθρέπτη να ελέγξει το γραναζάκι του στροφάλου,(αυτό που 'βλέπει'ο αισθητήρας ανάφλεξης),είναι διαφορετικά μεταξύ 1.4 και 1.8,ή μάλλον είναι διαφορετικά ανάλογα με τον εγκέφαλο,(Bosch-Denso).
Καλή συνέχεια σε όλους,
φιλικά,
Σταύρος.


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Edessaios : 15-10-16 στις 21:06.
Απάντηση με παράθεση