Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 11-09-16, 21:39
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπέρα, με το τελικο μπορει να εχει μια μικρη ομως διαφορα αναλογα το ποσο κοβει το τελικο τα καυσαερια, και αυτο γιατι μερικες φορες οι κατασκευαστες προκειμενου να τα κανουν αθορυβα εντελως ή οσο γινεται εστω θυσιαζουν και κατι απο την δυναμη....ετσι κι αλλιως φτηνο ειναι σχετικα αμα δεν σε ενοχλει η βαβουρα το κανεις. Το ειχα κανει καποτε στο ατμοσφαιρικο αρχικα σταρλετ που ειχα νομιζω μια μικρη διαφορα την ειχα δει, εκτος αν ηταν ιδεα μου απο την βαβουρα οτι παει καλυτερα κιολας! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Σχετικα με τον καταλυτη δεν ειναι καλη ιδεα σε μαμα μοτερ να μπει κατι ελευθερο αν εννοειτε αυτο γιατι μετα μπορει να μην πηγαινει και καλα το επαθε ο αδερφος μου σε suzuki swift 1000ari αλλα και να μην βγαζει καθολου ευκολα καρτα καυσαεριων και αυτο γιατι δεν φτανει ευκολα σε θερμοκρασια λειτουργιας και δεν κατακραταει οσα καυσαερια πρεπει. Ετσι θελει πολυυυυυ ζεσταμα. Κατι που παθα και εγω επειδη εβαλα ελευθερο μεταλλικο και ειναι κανονικα για 1800cc οχι 1300!
ομως σε δοκιμη που ειχα κανει χωρις καταλυτη και με αυτον εκτος απο την διαφορα σε φασαρια που κοβει παρα πολυ δεν ειδα καμια διαφορα στις επιδοσεις. Ισα που νομιζω καλυτερα πηγαινε με αυτον.
Η εξατμιση ειχε μονο ενα τελικο ελευθερας και downpipe ελευθερο και 55mm διαμετρο η σωληνα.
Οποτε προσοχη με την επιλογη καταλυτη.
Επισης ενας στουμπωμενος απο τα χρονια κοβει πολυ δυναμη....
τεσταρισμενο!!!
Eγω Νικηφόρε ξέρω να σου πώ οτι εκανα κοντρες με opel corsa b 1400 16v σκαρτα 1000 κιλα 5πορτο με φιλτροχοάνη και ελευθερη εξατμιση (To δυναμομετρησαμε στον MAIKON το 2012 στα 102 άλογα( 90hp stock) και καλη ροπη και το δικό μου στα 105,5hp με ελεύθερη εξάτμιση καταλύτη [97hp stock] ) .Οσο ήμουν τελειως stock με ενα φίλτρο KN στον παπα πατήσαμε αμετρητες φορες μονοκάβαλοι απο στάση και ρεμπρίζ και πάντα μου ανοιγέ απο την αρχή απο 1 εως 2 κενα μέχρι τα 160-180 ( αναλόγως την κόντρα στάση /1ες/2ες)λόγω παραπλησιων αλογων και σημάντικής διαφορας βάρους υπέρ του . Βαζόντας 45σωληνα και 2 πιο ελεύθερα τελικα , ουτε τελείως ελευθερα , ουτε κλειστά ,επαναλάβαμε τις δοκιμές μας άλλες τόσες φορές από διαφορα χλμ και ταχυτητες και είδαμε οτι η διαφορα πλέον ηταν στην χειρότερη 1 κενο και στην καλύτερη ήμουν στον πισω προφυλακτηρα του .Προσθετοντας τον ελεύθερο καταλύτη και μόνο πλέον πηγαίναμε χέρι - πόδι ,μισο μπροστά εγώ /ή αυτος ανάλογα τις συνθήκες .Οταν επαιρνε δευτερο άτομο και μειωνόταν η διαφορά βαρους του άνοιγα 1 κενο απο δευτερες και ακόμα περισσοτερο απο 1ες..και πήγαινα περιπου τα ίδια με golf gti mk2 8v 112hp με 16αρες μέχρι τα 150 που άνοιγε σιγα σιγα ( με 14αρες το ιδιο golf με εκανε φετες λόγω κυβικων , θεοκοντου σαζμαν , βαρους , χωρις να χαντακωνεται απο τις 16αρες )

Η ουσία είναι οτι κάτι κερδίζεις σε απόλυτα μέγεθη...το θέμα ειναι αν αξιζει τον κόπο να μπείς στην διαδικασια για τοσο μικρά οφελη ....τοτε που ήμουν πιτσιρίκος τρελαμενος και χωρις πολλά λεφτα για πεταμα , μου φαινοταν φοβερη ιδέα..Τωρα αν γυρνουσα πισω δεν θα το πείραζα... κι αν αλλαζα κάτι , θα ήταν είτε να υπερκυβισω , είτε να παρω κάτι πιο δυνατο και εργοστασιακο ( π.χ corolla tsport ) Είναι πως το βλέπει ο καθένας

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 11-09-16 στις 21:46.
Απάντηση με παράθεση