Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
καλησπέρα, σε ασχετης μαρκας αμαξι που αγορασε ο αδερφος μου εχουν αλλαξει δισκο-πλατο πριν 200χλμ και απο 1η σε 2αρα αμα δεν πατησει καλα τον συμπλεκτη κατω και με πανω απο 2000στροφες κανει κατι σαν γρουπ ή γδουπ!
αμα το ζορισει γρατζουναει κιολας τα γραναζια.
Εμενα σε 4EFTE με το σασμαν το δικο του το C52 μου κανει το ιδιο η 3η μου και ο μηχανικος μου λεει οτι ειναι το συχρονιζε και το ιδιο ειπαν ενα εξουσιοδοτημενο Toyota και αλλη μια ακομα Toyota που το πηγαν βολτα μηχανικοι.
Θα δουμε τωρα που θα το αλλαξω και θα το ανοιξουμε.
Αν δεν το εκανε απο πριν ομως δεν μπορει τωρα να το επιασε ο πονος το συχρονιζε. Κατι δεν εχει γινει σωστα. Πιθανως να θελει εξαερωση (αν εχει υδραυλικο πενταλ συμπλεκτη) ή και ρυθμιση το πενταλ του συμπλεκτη.
Οταν λες καποιες ποιες ειναι αυτες δλδ? ειναι συνεχεια οι ιδιες ή αλλαζει?
οι βαλβολινες ειναι πληρως συμπληρωμενες???? γιατι κατι μου λεει οτι εχει να κανει με αυτες....
το κανει σε αλλαγες? ή οταν πας κανονικα με καποια ταχυτητα μεσα?
τι ακριβως κανει? σαν αυτο που περιγραφω στην αρχη?
δωσε μας περισσοτερες λεπτομερειες!
|
μιλαω για 1zz σασμαν.το σασμαν μου δεν ειχε κανενα προβλημα απλα καποια στιγμη αρχισε να πατιναρει ελαχιστα και ετσι αλλαξα δισκο πλατο ρουλεμαν.απ τη στιγμη που αλλαξα το δισκοπλατο(exedy tyk2151 οχι γνησιο)αρχισε να γρατσουναει στο ανεβασμα απο 2α σε 3η και απο 3η σε 4η και στο κατευασμα απο 5η σε 4η και απο 4η σε 3η δλδ γρατσουναει την 4η και την 3η και περισοτερο οταν ειναι κρυο.βαλβολινες απο οτι ξερω ειναι φουλ επισης αν κρατησωτο το συμπλεκτη αρκετη ωρα πατημενο πριν αλλαξω ταχυτητα τοτε τη γρατσουναει πολυ λιγοτερο ισως και καθολου!!!