Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #19  
Παλιά 11-09-16, 18:54
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλησπέρα, με το τελικο μπορει να εχει μια μικρη ομως διαφορα αναλογα το ποσο κοβει το τελικο τα καυσαερια, και αυτο γιατι μερικες φορες οι κατασκευαστες προκειμενου να τα κανουν αθορυβα εντελως ή οσο γινεται εστω θυσιαζουν και κατι απο την δυναμη....ετσι κι αλλιως φτηνο ειναι σχετικα αμα δεν σε ενοχλει η βαβουρα το κανεις. Το ειχα κανει καποτε στο ατμοσφαιρικο αρχικα σταρλετ που ειχα νομιζω μια μικρη διαφορα την ειχα δει, εκτος αν ηταν ιδεα μου απο την βαβουρα οτι παει καλυτερα κιολας! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Σχετικα με τον καταλυτη δεν ειναι καλη ιδεα σε μαμα μοτερ να μπει κατι ελευθερο αν εννοειτε αυτο γιατι μετα μπορει να μην πηγαινει και καλα το επαθε ο αδερφος μου σε suzuki swift 1000ari αλλα και να μην βγαζει καθολου ευκολα καρτα καυσαεριων και αυτο γιατι δεν φτανει ευκολα σε θερμοκρασια λειτουργιας και δεν κατακραταει οσα καυσαερια πρεπει. Ετσι θελει πολυυυυυ ζεσταμα. Κατι που παθα και εγω επειδη εβαλα ελευθερο μεταλλικο και ειναι κανονικα για 1800cc οχι 1300!
ομως σε δοκιμη που ειχα κανει χωρις καταλυτη και με αυτον εκτος απο την διαφορα σε φασαρια που κοβει παρα πολυ δεν ειδα καμια διαφορα στις επιδοσεις. Ισα που νομιζω καλυτερα πηγαινε με αυτον.
Η εξατμιση ειχε μονο ενα τελικο ελευθερας και downpipe ελευθερο και 55mm διαμετρο η σωληνα.
Οποτε προσοχη με την επιλογη καταλυτη.
Επισης ενας στουμπωμενος απο τα χρονια κοβει πολυ δυναμη....
τεσταρισμενο!!!
Απάντηση με παράθεση