Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian
Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να αλλαξεις τσιμουχες?
|
καλησπέρα, σορρυ κιολας αλλα τι λες να μην το σκεφτηκα???? οι τσιμουχες ειναι ΜΟΝΟ για στεγανοποιηση, δεν μπορουν να μειωσουν τον τζογο στα ημιαξονια, δλδ δεν τα εμποδιζουν να παιζουν.
αυτο ειναι πολυ ευκολο το εκανα ανετα και μονος μου.
Εδω ελεγα να αλλαξω σασμαν και συμπλεκτη ειδικα τωρα που εχω παρει και μπουλονοκλειδο, αλλα και παρεα δεν εβρισκα να εχω ενα 2ο ατομο και ο καιρος δεν βοηθαει πολυ.
Στο εξοχικο ενα ΣΚ και αμα γινει καμια στραβη που θα βρω κατι που ειναι ολα κλειστα?
πχ την προηγουμενη φορα ειχε παρει το βολαν και ηθελε αντικατασταση! ο μηχανικος μου εβαλε ενα μεταχειρισμενο απο καποια ΑΕ111 1600cc.
Ο μηχανικος και φιλος μου επιμενει οτι δεν εχει σημασια καθως ο τζογος ειναι τοσο μεγαλος που παλι περνανε οι βαλβολινες.
Κατι που φαινεται εφοσον οπως εχω γραψει χτυπανε τα ημιαξονια ακουγεται σε καθε εκκινηση ή αλλαγη ταχυτητας και επισης εχω κραδασμος απο μεσα απο το κιβωτιο δεν ξερω αν ειναι το διαφορικο ή καποιος αξονας.
Παντως ειδικα το ΣΚ αυτο εδω ειχα την εντυπωση οτι θα το παρω στο χερι....
και μολις σημερα οτι αυτοι οι κραδασμοι αν βαλω νεκρα με τα ιδια χλμ δεν τους νιωθω!!! δεν μπορω να σκεφτω τι ειναι ακριβως που τους προκαλει ομως.
Πηρα το σασμαν που ειχα απο τον μηχανικο που το ειχα αφησει εκει το 2007!!!! ακομα ειχε κιτρινες βαλβολες με σκοπο να το καθαρισω γιατι ειχε γινει μαυρο! βουλωσα τρυπες το πλακωσα με το πιεστικο και με ταιντ κτλ τριψιμο και εγινε αρκετα καλο. Φωτος σε λιγο!
Επισης απο ενα παλιο μοτερ 1300 4EFE που εχω σε αθλια κατασταση απο την υγρασια εκανα μια εκμαθηση σε αλλαγη δισκου-πλατο ετσι για το γμτ.
Οπως και να εχει την Παρασκευη μπαινει το σασμαν απο το ατμοσφαιρικο σταρλετ ep82 (δλδ το C150) και το C52 (του starlet GT ep82 4EFTE) δλδ θα ανοιχτει συντομα να δουμε τι εχει παθει και αν συμφερει να επισκευαστει για να το εχω στην ακρη. Αλλιως το κραταω για ανταλλακτικα μονο.
Εννοειτε και νεο δισκο-πλατο-ρουλεμαν. Οπως ειδα τελικα το 4EFTE παιρνει απο μοντελα 1600 και 1800 της Toyota δλδ απο μερικα Carina, Celica 1600+1800 πχ TS 1800, Corolla AE111 1600, yaris 1500cc και φυσικα Avensis 1600+1800. Πολυ ψαγμενα απο γνωστα μαγαζια που πουλανε με κωδικους και Toyota.
Nα πω επισης πως σε ολα αυτα ο ιδιος δισκος εχει διαμετρο 212mm ενω στα 1300αρια ειναι 200mm (μετρησα και τον παλιο που εβγαλα απο 4EFE) μεσα ειναι σε ολα 140mm.
Τα ρουλεμαν ειναι ιδια και στα 1300αρια καποιοι κωδικοι που ειδα στο Toyodyi αλλα σε αλλα μοντελα εχει λιγο μεγαλυτερα σε διαμετρο, μαλλον παιζουν και τα 2.
sORRY αλλα με edit δεν με αφηνει να ανεβασω φωτος εδω μεσα οποτε κανω δευτερο ποστ για αυτες....
NikiforosGT, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Kαι το παλιο βολαν (οχι το σκουριασμενο) που αναφερα στο απο πανω ποστ και στην προηγουμενη αλλαγη σασμαν (που νομιζα οτι εσπασε στο starlet gt) ενω ειχε χαλασει ο επιλογεας! το αλλαξα.
Το βολαν φαινεται νομιζω πολυ ταλαιπωρημενο και δεν επαιρνε τορνο και αλλαχτηκε τελικα (το 2007).
