Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 15-07-16, 08:13
LISSAS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 06-06-2007
Μοντέλο: 111 vv-T-i
Περιοχή: Λεκανοπέδιο
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 822
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 307
LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος LISSAS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
H επίσημη αντιπροσωπεία MTU σε ανάλογες περιπτώσεις, για το καθαρισμό του χώρου ψύξης των μηχανών (diesel) της, χρησιμοποιεί το χημικό GLYSACORR G93-94, σε διάλυση με νερό βρύσης. Εντάξει, εσύ βάλε τουλάχιστον απιονισμένο, για να μη πετάς τσάμπα παραφλού.

Το έχω κάνει ΕΓΩ προσωπικά στο σκάφος που ήμουν, με διάλυση σε νερό βρύσης, κατόπιν σχετικής επίσημης οδηγίας από την ΜΤU. Το μοτέρ σου πρέπει οπωσδήποτε να δουλέψει μέχρι να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας και να ανοίξουν οι ανεμιστήρες. Επίσης, στην βόλτα που θα κάνεις, θέλει και λίγες παραπάνω στροφές για να κυκλοφορήσει το νερο/χημικό πιο έντονα μέσα στο κύκλωμα. Το κάνεις 2 φορές τουλάχιστον και εφόσον το τελευταίο νερό βγει καθαρό, βάζεις παραφλού.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Όταν βγάλεις το ζεστό νερό από τη μηχανή, ΜΗΝ βάλεις απευθείας το κρύο νερό!!!! Καταλαβαίνεις γιατί...

Βέβαια, πριν το χρησιμοποιήσεις, καλό θα ήταν να πάρεις και μια γνώμη από την ΤΟΥΟΤΑ, ή κάποιον μηχανικό.
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Απάντηση με παράθεση