Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 16-04-16, 00:28
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 218
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mixalhs_23 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω δεν είπα ότι έχουν σχεση τα κυβικά με την ονομασία.
Και ούτε λέω ότι ο 4age με τον 4afe ΚΤΛ έχουν σχέση σαν μοτέρ είναι διαφορετικά και καμία σχέση. Συμφωνω ότι αλαζεις είναι μετατροπή από εκεί και πέρα το θέμα είναι ποια μπορείς να δηλώσεις νόμιμα γιατί όλα γίνονται καθαρά για φορολογικούς λόγους. Αυτό που λέω είναι τι μπορείς να δηλώσεις στο συγκεκριμένο σκάφος και μέχρι ποια κυβικά. Π.Χ. Το GT4 δεν μπορείς γιατί είναι 2000cc και ας έχεις τιμολόγια αγοράς και ότι άλλο χρειάζεται.
Αυτό που μπορείς να δηλώσεις είναι τα συγκεκριμένα μοτέρ με ονομασία 4a γιατί έβγαιναν με το συγκεκριμένο κωδικό από εργοστάσιο στο συγκεκριμένο σκάφος. Όπως και έχουν δηλώσει άτομα τα συγκεκριμένα μοτέρ και σε στρογγυλοφαναρες αλλα και σε facelift.
Δεν ξέρω αν έγινα σαφείς.
Ο,τι μοτερ θες μπορεις να βαλεις και να δηλωθει με το αναλογο κοστος. Ετσι οπως το λες εδω ναι, βγαζει νοημα, αλλα δεν παιζει ρολο το αν ο κινητηρας ξεκιναει απο 4α κλπ η αν υπηρχε στο συγκεκριμενο "σκαφος" (πραγμα που βοηθαει). Και gt4 μπορεις να το δηλωσεις. Γνωριζω ατομο που το εχει δηλωσει κανονικοτατα. Και πληρωνει και σαφως 660 ευρω τελη. Στρογγυλοφαναρη 11αρα και την εκανε και 4κινητη.
Απάντηση με παράθεση