Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #18  
Παλιά 12-04-16, 06:39
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mixalhs_23 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ήταν ίδιο Corolla με το δικό μου με μοτέρ 4zz ίδια χρονολογία όλα ίδια. είναι του μηχανικού μου. Η συνδεσμολογια έγινε ακριβώς όπως ήταν στο δικό του και στο δικό μου αμάξι στην ουσία βγάλαμε βάλαμε. Και τό στροφόμετρο του είχε αυτή την πατέντα (καλώδιο γέφυρα) από πίσω και την κάναμε και σε μένα. Το περίεργος τώρα είναι ότι δεν δουλεύει το στροφόμετρο του ούτε στο δικό μου αμάξι αλλά ούτε και στο δικό του αμάξι με το Gt4 μοτέρ. εκτός και αν έγινε κάτι στην μετατροπή του Gt4 που χάλασε το στροφόμετρο του. Ίσως Π.Χ η πατέντα που είχε για το levin να βραχυκυκλωσε όταν έβαλε το Gt4 και πλέον να μην δουλεύει καθόλου. Μάλλον όπως με βλέπω θα τραβήξω καλώδιο κατευθείαν από μπροστά στο στροφόμετρο.
καλημερα! αυτο για να δουλεψει πρεπει να εχεις και το σωστο στροφομετρο υποψην δλδ απο αμαξι με μοτερ που εχει διανομεα, για να μην πεδευεσαι τσαμπα.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dimitrise111 Εμφάνιση μηνυμάτων
Παρεπιμπτοντως σε εμενα δεν ηταν νεκρο απλανστο ρελαντι το στροφομετρο επαιζε απο τι 1600-3500 στροφες......μολις αλλαχτηκε ο διανομεας οπως ειπε ο Νικηφορος ηρθε στα κανονικα του....
αυτο δεν γνωριζω πως γινεται, μηπως το ειχαν συνδεσει και δεν εδειχνε απλα σωστα? εμενα δεν το ειχε συνδεσει το καλωδιο σηματος.
Απάντηση με παράθεση