"Αυτομάτο είναι οπότε ρε παιδιά , πόσο σκισμένο να είναι το
αυτοκίνητο για να θέλει κάτι άλλο εκτός από τσιμουχάκια ".
Μην μπερδευεις το αυτοματο με το καλοσυντηρημενο.
"Συγνώμη ,για να
μην με παρεξηγήσετε ,δε ζητάω να μου κάνετε διάγνωση από το ιντερνετ
απλά μοιράζομαι την αγωνία μου μαζί σας και ζητώ τη γνώμη σας από
αντίστοιχες εμπειρείες."
Δεν υπαρχει λογος ουτε να ζητας συγνωμη ουτε να παρεξηγηθεις. Μια παρεα ειμαστε με κοινο ενδιαφερων.
Συνηθως οταν πεταει για λιγο μπλε καπνο η εξατμιση μετα απο ωρα λειτουργιας του κινητηρα στο ρελαντι, η στην πρωτη εκκινηση μετα απο πολυωρη ακινησια του αυτ/του υπευθυνα εινα τα τσιμουχακια βαλβιδων. Οταν κατεβαινεις κατηφορα χωρις να πατας γκαζι με ταχυτητα στο κιβωτιο για να κοντραρει ο κινητηρας, και βγαζει η εξατμιση μπλε καπνο υπευθυνα ειναι τα ελατηρια εμβολων (τον καπνο τον βλεπει φιλος σου που σε ακολουθει με αυτ/το).
Αν το προβλημα ειναι στα ελατηρια σημαινει οτι μερος των αεριων κατα την φαση της συμπιεσης/αναφλεξης περναει στο καρτερ αρα υπαρχουν και πολλες αναθυμιασεις αρα η πολλαπλη εισαγωγης μετα την πεταλουδα θα ειναι λερωμενη.
"Από λάδια πάντα τα αλλάζω κάθε 5000χλμ και μαζί το φίλτρο λαδιού. Από μάρκα έβαζα castrol magnatec και τώρα τελευταία έβαλα ένα VALVOLINE
που είναι για πάνω απο 100,000 χλμ μοτέρ."
Οσο αφορα το λιπαντικο δεν ειναι και οτι καλυτερο να αλλαζεις μαρκες και ιξωδες. Με βαση το εγχειριδιο του κατασκευαστη προσδιορισε το ιξωδες και σε αυτο το ιξωδες βρες ποιας μαρκας το λιπαντικο εχει τον μεγαλυτερο δεικτη ιξωδους (V.I) και τον μεγαλυτερο δεικτη αντοχης (HTHS ).
Ως προς την συχνοτητα γνωμη μου να ακολουθησεις παλι τα του κατασκευαστη που λεει για χιλιομετρα η μηνες.
"Αυτό που λένε οι περισσότεροι μηχανικοί είναι ότι το σωστότερο είναι να γίνει η αλλαγή στα τσιμουχάκια με εξαγωγή του καπακιού,ρεκτιφιε κλπ κπ.
Και ρωτώ , γιατί η ΤΟΥΟΤΑ το κάνει από πάνω ?[/quote]"
Προσωπικα οταν επεμβαινω στον κινητηρα μου φροντιζω να "πειραξω" μονο αυτο που πρεπει να αλλαχτει. Δεν μου ερχεται καλα για αλλαγη ανταλλακτικου που μπορει να γινει αφαιρωντας 2 πραγματα, να αφαιρεσω 5. Ποσο μαλιστα οταν αυτο ειναι κεφαλι μηχανης. Για μενα θα ειχε νοημα να βγει το κεφαλαρι αν υπαρχει υποψια φλαντζας κεφαλης (απο παλιοτερη υπερθερμανση) αν εχεις ιχνη "μαγιονεζας" στην ταπα πληρωσης λιπαντικου η αν εχεις διαρροη απο την παραπανω φλαντζα οποτε μαζι με τα τσιμουχακια θα εκανες ολοκληρωμενη δουλεια.
Φιλικα
Κωστας.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη costas.x : 11-04-16 στις 23:00.
|