αποσο γνωριζω βασεις κ τετοια δν αλλαζουν αλλα δε ξερω τι γινετε με τη πλεξουδα σου επειδη εισαι 1,3.βαση αυτων που λες καλυτερα να βαλεις το 20ν εφοσον ξερεις τη κατασταση του.υπαρχουν ομως κ τα "αλλα".το 20ν περνει αλογα πιο δυσκολα απτο glanza,ειναι 1,6 που σημαινει αλλα τελη κλπ παγια εξοδα κ θελει μαγκα ηλεκτρολογο γτ αν τα ηλεκτρικα δν ειναι σωστα δε θα δουλεψει ποτε.δε μπορω να σου πω ξεκαθαρα τι θα εκανα στη θεση σου,το μονο που μπορω να πω ειναι οτι δε γινετε ναχεις αλογα-γκαζι κ ταυτοχρονα οικονομια..θεωρω οτι κ τα 2 μοτερ αν τα πιεσεις θα καψουν.ετσι για τν ιστορια εχω 20ν turbo κ με χαλαρη οδηγηση βγαζω με λιγο πανω απο μισο ρεζερβουαρ γυρω στα 350χλμ.
__________________
οπως λεει κ ο φιλος MITSOS .....
387 και 37 κιλά ροπής στα 1600 είναι υπέροχα!
|