καλημερα, δεν μας ειπες τελικα εχεις και ηλεκτρικο γκαζι? ή είναι με ντιζα?
η οπιστεν ομως ειναι επιλογη απο τον μοχλο δεν επιλεγει μονος του ο εγκεφαλος του σειριακου σασμαν ποτε θα μπει! συνεπως δεν εχει σχεση με αυτο, αν εχεις προβλημα με αυτην θα ειναι προβλημα στο σασμαν τοτε ή στον επιλογεα.
Υποψην υπαρχουν παρα πολλες παραλλαγες σειριακων σασμαν και τυπων αναλογα την μαρκα του αυτοκινητου.
Γενικα το σειριακο ηρθε για να εκλειψει τα μειονεκτηματα των καθαρα αυτοματων-υδραυλικων κιβωτιων με τα λαδια μεσα και τον στροβιλο καθως και οτι ειχαν μονο 4 ταχυτητες και μας δινει το πλεονεκτημα να μην εχει πεταλ φυσικα, αλλα επισης εχει καλυτερες επιδοσεις, τα παλια αυτοματα ειχαν τουλαχιστον -20χλμ τελικης και χαλια επιταχυνση! επισης το συστημα με τα λαδια αν ειχε διαρροη.....
ο εγκεφαλος επιλεγει ποτε αλλαζει ταχυτητες για να μην εχεις πεταλ, στην 1η και στην οπιστεν δεν μπορει να φταιει αυτος. Την 1η εσυ δεν την βαζεις? και μετα αλλαζει μονο του, κανω λαθος?
αν εχει ηλεκτρικο γκαζι ξαναλεω παλι τσεκαρε το μπορει να κολλησε αυτο.....
εμενα ειχε γινει να μην πηγαινει το αμαξι με καμια ταχυτητα στην Ε.Ο και τελικα εφυγε η ντιζα απο το διχαλο μπροστα και το πεταλ μου επεσε κατω! αλλα ηταν μηχανικο γκαζι με ντιζα, στο ηλεκτρικο προφανως το πεταλ δεν θα βουλιαξει στο δαπεδο.....
|