Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 19-12-15, 22:42
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT Εμφάνιση μηνυμάτων
ετσι οπως ακριβως τα λες ειναι! το ειχα το μαμα του σταρλετ ep82 οταν ειχα το starlet gt με το 4EFTE αυτο που τωρα ειναι στην Ε11 μου και απλα το μοτερ υπεφερε! εχει φαινετα ιδια 5η αλλα οι αλλες ταχυτητες ειναι κοντες. ειδικα οταν ειχα λαστιχα 185/55/14 σπινιαρε συνεχεια για πλακα μεχρι και με 3η! οταν εβαλα το σωστο σασμαν και 185/60/14 ειδα καλη διαφορα απλωνε πολυ καλα μετα καμια σχεση.
Φαντασου στην 1η πχ σε δοκιμες με ιδια αμαξια στον κοφτη στις 7200 το ενα εβγαζε 50 χλμ και το αλλο 80! (δεν ξερω ομως τις διαφορες σε 2αρα, 3η και 4η) αλλα σιγουρα ειχε και σε 2αρα και 3η διαφορες αμα κρινω απο τα ανοιγματα.
Για ατμοσφαιρικα μοτερακια σιγουρα ειναι καλυτερο το 6ταχυτο. Για turbo δεν κανει παντως, οχι οτι δεν δουλευει απλα ειναι οπως τα λες.
Ξερω και μερικους οχι απο εδω μεσα που μετα αναγκαστηκαν να βαλουν του 4EFTE γιατι δεν την παλευαν με το 6αρι.
βαζοντας το εξαρι παντως, το προβλημα λυνεται βαζοντας 16αρες/17αρες μακραινοντας το βημα χωρις να χασεις γκαζια (παραλληλα κερδιζοντας σε μουρη και πατημα) μιας και θα ερθει πανω κατω στα επιπεδα του 5αριου και θα χεις μια εξτρα σχεση για οικονομια στο ταξιδι
Απάντηση με παράθεση