Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
Καλημέρα! με γεια!!!! για πες μου στον Κηφισσο που λες οτι πηγαινε ποιο ανετα με 6η ησουν ομως? ή γενικα εχει ποιο μακριες σχεσεις και στις αλλες ταχυτητες? δεν το ξερω αυτο βεβαια.
Τελικα καλα λεγαμε για τις ντιζες και τον επιλογεα οτι δεν κανουν! αφου εχει αλλους κωδικους η Toyota! αν ηταν να κανουν ή ηταν τα ιδια τοτε θα ειχε και τα ιδια!!! οποτε αμα θελει κανεις να κανει αλλαγη να το γνωριζει αυτο!
Τελικα το συνολικο κοστος ειναι 320+140+75 ευρω? εννοειτε μεταχειρισμενο σασμαν+επιλογεα+ντιζες ετσι?
πολυ καλη τιμη αν αναλογιστω οτι το 2007 που πηρα το σασμαν του 4EFTE το μακρυ δλδ 5ταχυτο με νεο δισκο πλατο ρουλεμαν και μεταχ. επιλογεα και ντιζες γιατι τα διαλυσα (σε starlet ep82) μου ειχε παει ολη η ιστορια συνολικα 650 ευρω!!! βεβαια και το σασμαν ηταν ποιο ακριβο αλλα και ο δισκος-πλατο-ρουλεμαν, επισης ειχε μπει αλλο βολαν μεταχειρισμενο γιατι το δικο μου απο τα πολλα σπινιαρισματα κτλ το γεμισα αυλακια!!!! βεβαια αυτα τωρα εκτος φυσικα επιλογεα και ντιζες τωρα τα φοραει η turborolla μου.
|
1η-2α και 5η στο εξαρι πολυ πιο κοντες απο το 5αρι σιγουρα .Η τεταρτη του 5αριου ειναι πιο μακρια απο την πεμπτη του εξαριου νομιζω και η πεμπτη του πενταριου σαζμαν ειναι ελαχιστα πιο κοντη απο την 6η στο εξαρι...γενικως αν εξαιρεσεις την 6η ολες οι αλλες ειναι πιο κοντες λιγοτερο ή περισσοτερο στο 6αρι σε σχεση με το 5αρι .δεν θυμαμαι αν ειναι και το διαφορικο πιο κοντο ελαφρα