sorry δεν με αφηνει με edit να βαλω τις φωτος.
για να ξερουμε για τι μιλαμε σηκωνω και τις φωτος.
Οπως βλεπετε στις παρακατω φωτος η ζημια ηταν αρκετα απλη και στην ουσια δεν εγινε τελικα ζημια, δλδ ΔΕΝ χρειαστηκαν υλικα εκτος μονο βαλβολινες που ηταν χαλια.
Αν δλδ τοσο ο εξουσιοδοτημενος ελεγε να ανοιξει καπακι απο το πλαι ή η Toyota τοτε δεν θα ηθελε κατεβασμα σασμαν οπως προτειναν οτι ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ και επισης δισκο-πλατο-ρουλεμαν χωρις να πατιναρει καν το αμαξι. Τα συμπερασματα δικα σας λοιπον......προσωπικα δεν ξαναπαω σε κανεναν σχετικο με Toyota (εξουσιοδοτημενο ή την ιδια για εργασια) παρα μονο για ανταλλακτικα που δεν υπαρχουν imitation.
Και ημουν τυχερος που κανεις δεν ειχε αμαξια αντικαταστασης αλλιως θα το ειχα κανει και θα πληρωνα τα μαλλιοκεφαλα μου για κατι τοσο απλο.
Στην μια φωτο θα δειτε μια ασφαλεια αυτη ειχε βγει η μιση απεξω, και ελευθερωσε το εξαρτηματακι που βλεπεται διπλα της και αυτο εγδερνε το καπακι.
Για να ξερετε οτι εχει σχεση με 5η και 6η για οσους εχουν ΔΕΝ ειναι αναγκη να κατεβει το σασμαν! γινεται απο το καπακι στο πλαι! ΑΝ ειναι εκει το προβλημα!
τα γραναζια θελουν εξολκεα τυπου αραχνης για να βγουνε.
Σχετικα με το σασμαν στην γνωσιακη βαση δεδομενων εχω προσθεσει 2 θεματα, το ενα ειναι για γενικη ανακατασκευη και το 2ο ειναι για αλλαγη των γραναζιων της 5ης.
http://www.corollaclub.com/forums/fo...play.php?f=230
