Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #28  
Παλιά 25-09-15, 15:21
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 188
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε παιδια άλλο λεω εγω. Πρώτα απόλα δεν λεω αν τα υπερκυβισμενα ειναι καλύτερα ή όχι από 1400. Προφανώς και είναι! .. και παραπάνω ροπή έχουν και σε ορισμένες περιπτώσεις είναι σίγουρα πιο οικονομικά! Και ενα 1000άρι ακόμα για παράδειγμα μπορει να καίει πολύ πιο πολύ από ένα 1400 αν το ζορίσεις.
Εγώ από τον φίλο μου ξερω, και τον πιστεύω γιατι το ευκολο θα ηταν να παινεψει το υπερκυβισμενο του, οτι μεσα από τις μετρησεις του συνολικά σε μια γενική χρήση του αυτοκινητου (οχι μόνο σε ταξίδι που οντως ειναι πιο οικονομικο) καίει παραπάνω από το 14αρι με οικονομική οδήγηση!
Από κει και περα η κουβέντα ήταν άλλη. Αν ενα light turbo 14αρι ρυθμισμενο για οικονομια μέχρι ελαφρυ τούρμπισμα μπορει (ΠΑΝΤΑ με οικονομική οδήγηση) να είναι πιο οικονομικό από ένα 18άρι ατμόσφαιρα! Αυτη ήταν η κουβέντα! Εγω το έχω δει στην πράξη αυτό με πολλά αμάξια μέχρι τώρα δικά μου ή φίλων μου.
__________________
Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά...!!

http://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM
Απάντηση με παράθεση