Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 24-09-15, 15:37
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 188
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εντυπωσιακό είναι το ts γιατι έχει valve lift και οταν ανοιγουν τα κεντροφόρια αλλάζουν όλα. Οπως ΟΛΑ τα γρήγορα μοτερ (vtec, vvl sr20-16ve, vvtli ts).

H ct9 επεδή είναι μικρή να ξέρεις οτι θα φουσκώνει από πολύ χαμηλά (μεγάλο πλεονέκτημα) και αν παίξεις σωστα με περιφεριακά θα κρατήσεις δύναμη μέχρι τις 6500. Ετσι την είχα σε glanza αρχικα στο 1 bar μου ξεφούσκωνε κοντά στις 7000. Μετά έβαα μια παντρεμένη με μεγαλύτερη φτερωτη στο ψυχρο μέρος κια κρατησα το φουσκωμα από χαμηλά μέχρι τον κόφτη!
Για το πρόγραμμα ψάξε κανεναν μηπως το βρεις έτοιμο.
Οσον αφορα την τουρμπίνα μπορεις να πάς και σε 25αρα αλλά προσοχή στην πίεση. Για μενα μιας και τα έχεις όλα βάλε την ct9 και στο μελλον αν δεν σε καλύπτει βάζεις μεγαλύτερη.
Η καλύτερη λύση βέβαια είναι να το υπερκυβίσεις 1800 με μια μεγάλη τουρμπίνα σφυρίλατο. Για το μελλον αυτο..
__________________
Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά...!!

http://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM
Απάντηση με παράθεση