Καλησπέρα, καταρχήν το ότι είναι πάλι για corolla 1300 που λες δεν μας λεει κατι, αν οι συνδεσεις ειναι χειροποιητες οπως δλδ τα φτιαξει ο εξατμισας αν γουσταρει και 4" σου βαζει επανω! το θεμα ειναι ΠΡΙΝ τι ειχε και ΤΩΡΑ τι εχει! δεν ξερω η μαμα εξατμιση τι διαμετρο εχει την πεταξα αμεσως οταν αλλαξα μοτερ αλλα μια ματια γρηγορη οπως την ειχα δει την εκοβα για 40-42mm διαμετρο, αν ξερει κανεις ας μας πει. Ο καταλυτης τωρα ο μαμα ειναι συνηθως κεραμικος, αυτοι οι κεραμικοι σπανε ευκολα σχετικα αλλα εχουν γρηγορη αποδοση σε κατακρατιση καυσαεριων και αποδιδουν και καλα (για μαμα μοτερια) αν πχ εβαλες εναν μεταλλικο εστω (μη μιλησω για ελευθερο) τοτε αργει να φτασει σε θερμοκρασια λειτουργιας, μπορει να χεις προβλημα να βγαλεις καρτα δλδ να θελει πολυ ωρα ζεσταμα και να χασεις και υποδυναμη επειδη χανει το λεγομενο backpressure κατι σημαντικο στα ατμοσφαιρικα μοτερ. Ο αδερφος μου σε μαμα suzuki swift 1.0 ειχε κανει το λαθος απο κεραμικο να παει σε μεταλλικο και επαθε τα παραπανω και μεγαλη πτωση αποδοσης ΜΟΝΟ με αλλαγη καταλυτη!!!! μεσαιο και τελικο ειναι τα ιδια με τα μαμα ή ελευθερας και αυτα? και αυτο εχει σημασια πολυ μεγαλη. Προσωπικα εγω πιστευω πως ο καταλυτης στο κανει, ειδικα αν εχεις βαλει μεγαλυτερο ή ελευθερο ή μεταλλικο. Ο εξατμισας μπορει να βαλει οτι θελει το θεμα ειναι αν ειναι το σωστο. Η νεα εξατμιση btw τι διαμετρο εχει?
|