Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #56  
Παλιά 07-07-15, 22:08
Το avatar του χρήστη tsaftsouf20V
tsaftsouf20V Offline:
 
Εγγραφή: 26-09-2005
Μοντέλο: ΑΕ86 Levin
Περιοχή: Βολος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 962
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 342
tsaftsouf20V θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αφου περασε κ ο Απριλιος ειπα μεσα στον Μαιο να ασχοληθω κ με το σασι. Εσπαγα το κεφαλι μου να βρω τι θα κανω με το σασι. Να το παω σε συνεργειο; Μου ζηταγαν πολλα για τις δουλειες που ηθελα να κανω. Δλδ αμμοβολη ολο το αμαξι απο κατω κ το μηχανοστασιο συν τα πραματα του. Δλδ διαφορικο,γεφυρα,ψαλιδια, γονατα αμορτισερ, μπαρες διαφορικου, πανχαρντ, κτλ. Ηθελαν φταιξιμο κ καποια νευρα στα πλαινα. Μετα μου εδωσε μια λυση ο ξαδερφος λεγοντας μου οτι βρηκε καποιον που εχει φορητη αμμοβολη κ ερχεται στο μερος που θες κ σου κανει εκει επιτοπου. Απο λεφτα ηταν πολυ πιο φτηνα απο συνεργειο αλλα το αμαξι δεν γινοταν να σηκωθει τοσο ψηλα ωστε να μπει απο κατω κ να βαρεσει οπου χρειαζεται. Την λυση την βρηκα στο ιντερνετ οταν ειδα πως να φτιαξω βαση για γυρισμα. Κοστος 75ε τα σιδερα. Οποτε ξεκηνησαμε μια Κυριακη πρωι με τον Κωστα κ μεχρι το απογευμα το αμαξι ηταν στα πλαγια. Ετσι μετα καταφεραμε να βγαλουμε τα παντα απο κατω χωρις να ειμαστε ανασκελα κ το αμαξι να ετοιμαστει για αμμοβολη. Στην συνεχεια ηρθε ο ανθρωπος κ εκανε αμμοβολη ολο το αμαξι κ το καθαρισε αν κ σε καποια σημεια η πισσα ηταν ακομα "ζωντανη" κ εβγαινε πολυ δυσκολα οποτε κ την αφησαμε. Μετα την αμμοβολη το πατωμα καληφθηκε με χαρτοταινια στα σημεια που ηθελαν επισκευη κ ασταρωθηκε με εποξικο ασταρι για να μην προλαβει να οξυδωθει απο την υγρασια. Προς μεγαλη μας εκπληξη δεν βρεθηκε ουτε ενα σαπιο σε ολο το πατωμα κ εδειξε οτι ηταν σε αριστη κατασταση παρα την ηλικια του! Αφου φτιαχτηκαν απο κατω 3-4 σημεια που ηταν χτυπημενα περασα αρμοκολλα οπου χρειαζοταν κ το περασα ολο πισσα ξανα. Ο λογος; Αφου αντεξε 30 χρονια λογο πισσας απο κατω γιατι να μην αντεξει αλλα τοσα; Σειρα ειχαν τα πραματα οπου γινανε κ αυτα αμμοβολη. Ασταρωθηκαν κ βαφτηκαν με μαυρο σατινε. Κ ηρθε η πολυποθητη στιγμη, σημειο καμπης στην ανακατασκευη αφου επιτελους αρχισε το μονταρισμα. Μπηκανε στην θεση τους ντεποζιτο, σωληνακια φρενων-βενζινης, Αλλαχτηκανε ολα τα σινεμπλοκ με πολυουρεθανης της Super Pro κ κουμπωσαν καινουργιες αντιστρεπτικες της cusco. Μπηκαν τα ψαλιδια αφου αλλαχθηκαν οι φουσκες στα ακρομπαρα κ μπηκε φρεσκο γρασσο. Η κρεμαγιερα επισκευαστηκε με καινουργια ρουλεμαν-ιμιμπαρα-ακρομπαρα-φουσκες-γρασσο κ κουμπωσε στην θεση της. Ολα μαζι μετα στην γεφυρα κ η γεφυρα στο σασι. Το αποτελεσμα για μενα ειναι ακρως ικανοποιητικο λαμβανοντας υποψην το μερος, τον χωρο, κ το μπατζετ μου. Κ ολα φτιαχτηκαν η επισκευαστηκαν απο μενα κ τον Κωστα. Σε συνεργειο δεν πηγε τελικα το αμαξι. Εσεις τι λετε;
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg 20150517_131442.jpg (169,4 KB, 38 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150517_141724.jpg (163,6 KB, 38 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150517_141740.jpg (156,4 KB, 38 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150517_144646.jpg (157,0 KB, 37 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150517_190231.jpg (168,0 KB, 39 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150517_190246.jpg (161,4 KB, 35 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150524_174752.jpg (168,0 KB, 33 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150601_182725.jpg (141,2 KB, 27 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150601_191731.jpg (187,4 KB, 25 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150601_185914.jpg (153,3 KB, 25 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150604_204008.jpg (150,6 KB, 27 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150703_202432.jpg (172,5 KB, 28 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150705_145442.jpg (149,4 KB, 30 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150705_201014.jpg (156,7 KB, 28 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150705_201107.jpg (187,1 KB, 34 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150705_201025.jpg (178,3 KB, 32 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg 20150705_201041.jpg (176,1 KB, 29 εμφανίσεις)
__________________
Ειχα την ΑΕ101 κ ετρεχα σαν παλαβος. Την πουλησα αλλα μυαλο δεν εβαλα. Τωρα πηρα ΑΕ86 κ θα μπαινω σαν παλαβος!!!
Απάντηση με παράθεση