Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #24  
Παλιά 04-07-15, 06:48
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
καλημερα, οχι δεν καταλαβες, τωρα εχω 10 λιτρα καταναλωση με πολλα γκαζια μεσα στην πολη, το ρελαντι ειναι 600, πριν ειχα 11, αλλα μιλαμε μεσα στην πολη με πολυ πολυ κινηση και παρα πολλα φαναρια, δεν μιλαμε για μεγαλες αποστασεις κτλ. Οταν εισαι συνεχεια σταματημενος εχεις μεγαλυτερη καταναλωση, επισης τοτε ειχα ρελαντι 1000rpm (αυτο ηταν οταν το μοτερ το ειχα στο σταρλετ), ενω οταν ανοιγα το A/C που ειπα οτι εφτανα 12 ηταν παλι μεσα στην πολη αλλα το A/C οταν δουλευε ο κομπρεσορας ηταν 1300!!!! Εκανα μετρησεις και εβγαιναν αυτα τα νουμερα δεν τα λεω στην τυχη.
Εγω μιλησα για την διαφορα απο 600 στις 1000 και 1000 με 1300 με A/C οχι για μικρη διαφορα που αναφερεσαι εσυ. Αν η διαφορα ειναι 150-200rpm φυσικα ειναι αμελητεα! αυτο εννοειτε!
Επειδη ομως δεν εχει σχεση με την Ε12 ας μην το αναλυσουμε αλλο.
Απάντηση με παράθεση