Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 03-07-15, 06:40
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημερα, δεν ξερω στις Ε12 τι κανει αλλα εμενα δεν ρυθμιζει ο εγκεφαλος τις στροφες, ειτε απο την βιδα πισω απο πολλαπλη ειτε απο πεταλουδα μπορω να παω απο 600 μεχρι και 5000 αμα γουσταρω....
επισης οταν ειχα 1000 στροφες ρελαντι εννοειτε πως εκαιγε παραπανω απο τις 600!!! οχι τρελη διαφορα αλλα ειχε. Αναλογα ποση ωρα εισαι ρελαντι, αν εισαι σε κινηση εχει σημασια τοτε. Με A/C εφτανε και 1300! και αυτο ρυθμιζεται.
ναι ειχα και 12 λιτρα ανα 100χλμ καταναλωση με ρελαντι 1000 και A/C 1300 με το A/C ειχα και 12+....
Η βαλβιδα ρελαντι που εχει εμενα μια ειναι για A/C ρυθμιζομενη παντα και αλλη μια για ζεστο και κρυο κινητηρα.
Ξαναλεω εχω 4EFTE σε εσας μπορει να μην ειναι ετσι δεν ξερω.
Επισης με 600 ΔΕΝ τρεμει καθολου το δικο μου....στις 1000 εχω ρυθμισει την βαλβιδα A/C, oσο περισσοτερο ρελαντι εχει κρυωνει ποιο γρηγορα ο αερας.
Τωρα κακως γραφω σε θεμα για Ε12 γιατι δεν εχουμε ιδια μοτερ και ειναι αλλιως προφανως τα πραγματα και οι συμπεριφορες τους, εσεις που εχετε ξερετε καλυτερα τι κανει.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 03-07-15 στις 07:11.
Απάντηση με παράθεση