Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NikiforosGT
καλημερα, τι εννοεις οτι ειχες μαμα τουρμπινα και δουλευες 1.2bar χωρις να αλλαξεις κατι μεσα στο μοτερ ή δεν καταλαβα εγω καλα?
εχοντας 4ΕΦΤΕ απο το 2003 σε starlet GT και απο το 2008 σε corolla EE11 θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω σε ορισμενα. Καταρχην με το δικο του σασμαν οχι το ψωφιμι το 6ταχυτο αλλα ουτε το κοντο το μαμα γιατι το ειχα για χρονια του σταρλετ δεν παει καλα το μοτερ, ξετουρμπιστο παει παρα πολυ καλα και σε μεγαλες ταχυτητες, αν θες να πηγαινεις σταθερα, αν θες να κανεις προσπερασεις κτλ εννοειτε πως το πατας τερμα. Το δικο μου στην corolla μεσα στην πολυ με πολυ τουρμπισμα προσπερασεις κτλ καιει 10 λιτρα, σε ταξιδια συνηθως 8-8,4 με μερικα τουρμπισματα και μεχρι 200 στο κοντερ, βαραω κοφτη τελικης οταν στο κοντερ εχω 210 σχεδον (187 πραγματικα ο κοφτης), και σε οικονομικη οδηγηση σε ταξιδια 7,4 εχω δει και στην πολη οχι κατω απο 9, ετσι κανει το ΔΙΚΟ μου, δεν ξερω αλλων τι κανει. Εχω μαμα τουρμπινα (πιεση ομως 0.8bar) με ελευθερο καταλυτη μεταλλικο απο κατω, 55αρα εξατμιση, ενα τελικο ελευθερο, φιλτροχοανη,σασμαν starlet GT, 195/50/15 αν θελετε να κανετε συγκρισεις. Και παντα shell πολλες φορες vp ή και racing.
για το καλοκαιρι που ειπες προσωπικα εχω κανει συστημα ψεκασμου νερου, και οταν το τουρμπιζω με την ζεστη και ριχνω νερο εχει σχεδον ιδια αποδοση με τον δροσερο καιρο.
Exω το μαμα intercooler μπροστα και το κανει μουσκεμα μεχρι μεσα, η διαφορα με τον ψεκασμο νερου τεραστια!!!!
Το σασμαν το δικο του ειναι MUST ολα τα λεφτα τα αλλα ολα ειναι για πεταμα απλα!!!!
|
Δεν θα διαφωνισω μαζι σου γιατι δεν μπορω να αμφισβητησω τις εμπειριες σου.
Αλλα εκπλησσομαι που λες για το 5αρι απο ατμοσφαιρικο οτι δεν το προτιμας,μεχρι τωρα ηξερα οτι ολοι προτιμουν το 5αρι του 4EFE επειδη χαριζει καλυτερο νευρο ειδικα στην 4η και 5η , με κοστος φυσικα την μεγαλυτερη καταναλωση..
και το 6αρι για το μονο λογο που δεν το προτιμουν καποιοι ειναι οτι ειναι πολυ κοντες οι δυο πρωτες ταχυτητες και το αμαξι σπιναρει πολυ αν δε φορας ημισλικ.. αλλα εχει πολυ καλες ενδιαμεσες επιταχυνσεις.Κατι θα εχεις δει φανταζομαι .. αλλα η λογικη λεει οτι με πιο πυκνες/πολλες σχεσεις θα εχεις καλυτερο νευρο/αποκριση και θα δουλευεις με υψηλοτερες σχεσεις για οικονομια οταν θελησεις..( εκτος κι αν αναφερεσαι στον παραγοντα ανθεκτικοτητα-αξιοπιστια μεταδοσης)
Να τονισω οτι αναφερομαι αυστηρα για 4EFTE πανω σε corolla..Σε starlet το μοτερακι ξυριζει με οποιοδηποτε σαζμαν λογω βαρους..το 5αρι ειναι κομμενο και ραμμενο για αυτην την καροτσα