Καλημερα! καταρχην γραφουμε με Ελληνικα! διορθωσε το....
εννοεις οτι εχεις τι? 4E-FE? αν ναι πας σε 4EFTE απο Starlet GT ή Glantza και ΔΕΝ θελει δηλωμα γιατι ειναι ιδιου τυπου....στο σταρλετ ηθελε επειδη εκει ειχε 2Ε για το ep82. Τα νουμερα εχουν καταργηθει χρονια τωρα. Αξιοπιστα ειναι 1000% οταν δεν ειναι ανοιγμενα, μετα δεν ξερω τι κανει ο καθε μαστορας! επισης αν ειναι πολυ φτιαγμενο θα καιει παρα πολυ οποτε μαλλον δεν θα ειναι για καθημερινες μετακινησεις. Εμενα καιει 9 λιτρα μεσα στην πολη (σε αρκετη κινηση και παρα πολλα φαναρια) με παρα πολυ οικονομικη οδηγηση, 10+ με πολλααααααααα γκαζια και 11+ με συνεχη χρηση A/C και γκαζια μαζι....απεξω σε ταξιδια εχω δει και 7,4 με συνηθισμενο σε μεγαλες ταχυτητες καπου στα 8-8.2.
Μετρησεις παντα τερμα αδειο-τερμα γεματο, ΠΑΝΤΑ SHELL + ασετον 98% καθαροτητας 120ml / 40 litra βενζινης και προγραμμα mycars στο android για να κανω μετρησεις, επισης στα γεμισματα λες να σταματανε στο τακ της αντλιας αλλιως οι μετρησεις δειχνουν παραπανω....
Σασμαν starlet gt+λαστιχα 195/50/15 για να συγκρινουμε και σε corolla EE111, σε σταρλετ ηταν ποιο οικονομικο το μοτερ, οι αυξησεις βαρους-μεγαλυτερων ελαστικων αυξησαν την καταναλωση, οχι πολυ αλλα αισθητα...επισης εχω λιγο παραπανω πιεση δλδ 0.8 στο overboost καταλυτη ελευθερο μεταλλικο, εξατμιση 55αρα, downpipe κτλ. Ξερω ατομα που καιγανε μεσα στην πολη πανω απο 15λιτρα και δεν το κουναγαν γιαυτο προσεχε τι θα κανεις....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 26-06-15 στις 09:19.
|