Θέμα: Υγραέριο
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1268  
Παλιά 16-06-15, 09:01
Το avatar του χρήστη NikiforosGT
NikiforosGT Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 18-07-2005
Περιοχή: Athina
Μηνύματα: 7.861
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1039
NikiforosGT έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Καλημέρα, να μην μπω σε λεπτομέρειες περιπτώσεων φίλων τι έπαθαν, πάντως θα πω ότι είχα σκοπό να βάλω και πραγματικά τελικά δεν θέλω με αυτα που ειδα και ακουσα, πολύ φοβάμαι τα προβλήματα που θα πάθω μετά, πχ η πολλαπλή μου 100% θα ραγίσει (την εχω ξαναλαξει ηδη), το καπό ήδη χάνει το χρώμα του απο θερμοκρασίες της πολλαπλης, και προβλήματα ή κάψιμο των βαλβίδων εξαγωγής. Εγώ το λιώνω κιόλας δεν πάω αργά με τίποτα, οποτε τα προβληματα ειναι δεδομενα. Ετσι τελικά δεν θα βάλω εφοσον δεν καίγομαι με το κόστος της βενζινης, βαζω παντα πλεον shell και πολλες φορες vpower απλή η racing.
Πιστευω με το υγραεριο πρεπει να πηγαινει πακετο οικονομικη οδηγηση και ηρεμη, και οχι να του αλλαζουμε τα φωτα ενω καιμε υγραεριο....οποτε για μενα δεν ειναι.
Ενας φιλος την επαθε επειδη πηγαινε Αυγουστο γρηγορα Βορεια Ευβοια σε ανηφορες με φορτωμενο αμαξι και βαρκα πισω! ετσι εκαψε τελικα βαλβιδες. Αμαξι Suzuki Jimmny.
Δεν θελω να αποτρεψω κανεναν να βαλει υγραεριο αν θελει απλα λεω την γνωμη μου. Εμενα το μοτερ εχει και πανω απο 200.000χλμ και ειναι και του '94 μην το στειλω ποιο γρηγορα...:Ppp

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 16-06-15 στις 09:07.
Απάντηση με παράθεση