Κωστα σκεψου το ομως να πας να φτιαξεις ενα προγραμμα στο αμαξι σου ,προφανως δυνατο και turbo και να εχεις το αγχος με ολα τα υπολοιπα ,να εχεις και το αγχος του σπινιαρισματος?
Για μενα αυτο ειναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ!!!
Η συντηρηση εννοειται ,αλλα τα ραουλα δεν την παθαινουν λογω κακη συντηρησης ,αλλα λογω κακου σχεδιασμου!Δεν ειναι σαγρε ,ραβδωτα ,αλλα εχουν χρωμα επανω σαν αυτα που βαφουν τα καταστρωματα απο τα καραβια!
Ε αυτο μετα απο 2-3 αμαξιαξαβαφει!Αλλα και να μην ξεβαψει ,ενα πολυ δυνατο θα σπινιαρει ,ενω αν ειχε ραβδωσεις οπως σε πολλα ραουλα δυναμομετρων ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να συμβει αυτο οχι με 14αρες ζαντες ,αλλα ουτε ποδηλατου που λεει ο λογος!!!Ο ηλιθιος που το σχεδιασε δεν το ξερει?Ουτε μια δοκιμη?
Εδω στο Βολο εχει μετρηθει μηχανακι ,οχι ενα αλλα πολλα , αλλα το δυνατο εβγαλε 375+ αλογα και δεν σπινιαρισε ουτε για πλακα.......
Εδω το βιντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=rlVD1rhq0EE
Τα 550 ειναι δια δυο , λογω οτι επειδη το dyno ειναι αυτοκινητου εχει διπλα ραουλα ,αλλα αυτο επειδη ειναι μηχανη και γυριζε πανω στο ενα,γυρνουσε και το αλλο και το εβγαλε επι δυο το νουμερο........