Παμε corolla υπερκυβισμενο ,και μετατροπη σε Turbo σε δυο φασεις!
Μια σε 0.4 και 160 αλογα και μια σε 1bar και 251 αλογα και 32,5 κιλα ροπης!
Με πολλα και καλα πραγματα οχι φυσικα κινεζικα ,με αγραφο και ροικη και μπλα μπλα....πληρωμενο κοινως που λεμε ........
Παμε ετερο Japan 1800 με μοτερ τεχνολογιας Honda i-vtec 2011 και 10.5 συμπιεση ,αλλα με 140 αλογα μαμα!!!ΑΥΤΟ και αν ειναι πληρωμενο!Μονο απο τον βελτιωτη του καταλαβαινω ποσα θα εδωσε ο ιδιοκτητης ,κατι που μπορει σε καποιους να μην ενδιαφερει ωστοσο μια βελτιωση κρινεται και απο το κοστος εκτος απο το αποτελεσμα και το value for money ,ειδικα στις μερες μας!!!!
Υπαρχει και τυπος που υπολογιζεις την ισχυ ενος Ν/Α μοτερ σε turbo ,αν την βρω θα την ανεβασω και αυτη!
Οπως και να εχει ασχοληθηκα μιση ωρα να ανεβασω απο το περιοδικο ΟΛΑ αυτα για να πω αυτα που λεω και οχι να ΠΕΙΣΩ κανεναν..........
Τα συμπερασματα δικα σας!!!!