Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 12-05-15, 12:58
Το avatar του χρήστη χρηστος
χρηστος Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2014
Μοντέλο: avensis t22 vvti
Περιοχή: ευβοια αρτακη
Μηνύματα: 209
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 160
χρηστος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nuntius Εμφάνιση μηνυμάτων
Λογικά με φουλ εξάτμιση, σωστή φιλτροχοάνη και πρόγραμμα είσαι 155-160... αν αρχισεις και σκαλιζεις φτάνει και 190... το θέμα είναι να μην ξεφύγεις ώστε η μηχανή να ζήσει τα μέγιστα!!!
190 πως θα φτασει????υπαρχει τροπος?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
Μοτερακι μεταχειρισμενο 1ΖΖ κομπλε με τα παντα επανω γυρω στα 1500 ευρω αγορα ,μονο εξατμιση 51-55 χιλιοστων θα χρειαστεις για να παρεις τα μεγιστα
τα 1500 που λες ειναι πλεον αρκετα χρηματα.σε μαντρα μπορεις να βρεις καλο μοτερακι 1zz κομπλε με κατω απο 1000 και μερικοι δινουν και εγγυηση...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
(Με τον υπερκυβισμο εξακολουθεις να φενεσαι νομιμος 1400αρης αλλα να εχεις τα αλογα και τις ροπες του 1800...Ενω αν βαλεις απανω το 1800αρι μοτερ απευθειας οπως καταλαβαινεις εισαι παρανομος εκτος κι αν πας να δηλωσεις την αλλαγη μοτερ ,κατι που δεν σε συμφερει οικονομικα.. )
παντως οπτικα αν εξαιρεσεις την πολλαπλη εισαγωγης και την πεταλουδα δεν υπαρχει καμια διαφορα στα δυο μοτερ.
__________________
  • Υποστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το μπροστινο μερος του αυτοκινητου.
  • Υπερστροφη ειναι οταν χτυπας στον τοιχο με το πισω μερος του αυτοκινητου.
  • Ιπποδυναμη ειναι το ποσο γρηγορα χτυπας τον τοιχο.
  • Ροπη ειναι το ποσο μακρια θα πας τον τοιχο οταν τον χτυπησεις.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη χρηστος : 12-05-15 στις 13:07.
Απάντηση με παράθεση