Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 30-04-15, 17:51
Το avatar του χρήστη Pete_Mpal_
Pete_Mpal_ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 13-06-2011
Μηνύματα: 178
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 188
Pete_Mpal_ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πιστεύω οτι η μετάβαση σε ένα τέτοιο αμάξι είναι μια τεράστια άνοδος οσον αφορα την οδηγική ευχαρίστηση αλλά και το τι μπορεί να σου δώσει το όχημα που οδηγείς, μαθαίνεις να οδηγείς διαφορετικά!
Το Mx5 ως πισωκίνητο και πολύ καλοζυγισμένο είναι απίστευτο στον τρόπο που στρίβει.. Ευχαριστιέσαι παιχνίδι από την μια και από την άλλη σε βάζει στην θέση ενός "πιο αγωνιστικου τρόπου οδήγησης". Πολύ παιχνίδι.. λίγο παραπάνω γκάζι και νιώθεις το πίσω μέρος να φέγει γλυκά προς την εξωτερική της στροφής και εσύ να παίζεις με το τιμόνι! ΗΔΟΝΗ!!!
Βέβαια μεγάλο ρόλο παίζει και αν στραφείς σε τέτοιο αμάξι το μπλοκέ πισω (τορσεν) που εκει αρχίζουν ολα! Τα γκάζια ακόμα και τα 115 πιστεύω οτι δεν είναι λίγα διότι το αμάξι είναι πολύ ελαφρύ. Εμένα είναι 1.6 με supercharger περιπου 200 αλογα αλλά είναι σχεδον αχρείαστα στο παιχνιδι. Μόνο σε ανοίγματα χειάζονται..

Πιστεύω οτι αν μπορεί να περάσει από τα χέρια κάποιου ενα τέτοιο αμάξι θα του δώσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Βέβαια έχει και τα αρνητικά του ως διθέσιο στην άνεση και στους χώρους..
οτι θες να με ρωτησεις πες μου..
__________________
Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά...!!

http://www.youtube.com/watch?v=MGYGSqGz3gM
Απάντηση με παράθεση