Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 21-04-15, 21:54
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Εγω ρωτησα γιατι απλα θελω να χαμηλωσει ελαφρα το αυτοκινητο και να περιοριστουν ελαφρα οι κλισεις χωρις να χαθει ιδιατερα η ανεση ουτε υπαρχουν απαιτησεις για να γραφω χρονους σε στροφιλικια και πιστες (μιας και το αμαξι οδηγειται κατα 98% μεσα στους βομμβαρδισμενους δρομους της Αθηνας κι οχι σε επαρχιακους δρομους και πιστες), ενω σημαντικος παραγοντας ειναι και το κοστος.... Ειτε ultra sr βαλεις με τριποντα ελατηρια..,ειτε AGX με τα μαμα ελατηρια ( εφοσον αυτα δεν εχουν κατσει) Πας αρκετα πανω απο τα 500 ευρω μονο αγορα...και αν συνδυασεις τα AGX με αγορα τριποντων ελατηριων .. τοτε μπαινεις σε κοστη που πλησιαζουν τις φθηνες coilover.....Γιαυτο ρωτησα αν εχει κανεις εντυπωσεις απο τα vogtland γιατι φενεται ενας καλος συμβιβασμος κοστους-αποδοσης..
Απάντηση με παράθεση