Εγω ρωτησα γιατι απλα θελω να χαμηλωσει ελαφρα το αυτοκινητο και να περιοριστουν ελαφρα οι κλισεις χωρις να χαθει ιδιατερα η ανεση ουτε υπαρχουν απαιτησεις για να γραφω χρονους σε στροφιλικια και πιστες (μιας και το αμαξι οδηγειται κατα 98% μεσα στους βομμβαρδισμενους δρομους της Αθηνας κι οχι σε επαρχιακους δρομους και πιστες), ενω σημαντικος παραγοντας ειναι και το κοστος.... Ειτε ultra sr βαλεις με τριποντα ελατηρια..,ειτε AGX με τα μαμα ελατηρια ( εφοσον αυτα δεν εχουν κατσει) Πας αρκετα πανω απο τα 500 ευρω μονο αγορα...και αν συνδυασεις τα AGX με αγορα τριποντων ελατηριων .. τοτε μπαινεις σε κοστη που πλησιαζουν τις φθηνες coilover.....Γιαυτο ρωτησα αν εχει κανεις εντυπωσεις απο τα vogtland γιατι φενεται ενας καλος συμβιβασμος κοστους-αποδοσης..
|