Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 02-04-15, 16:05
Το avatar του χρήστη Victhor
Victhor Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 16-11-2009
Μοντέλο: E12
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 305
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 220
Victhor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδιά, μη τρελαινόμαστε, οι συνεργασίες και η ανταλλαγή τεχνογνωσίας μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανιών είναι σημάδια της εποχής μας προκειμένου να ρίξουν το κόστος του R&D. Δηλαδή η Mercedes που χρησιμοποιεί τους πετρελαιοκινητήρες της Renault έχασε καθόλου από το πρεστίζ της; Τέτοιες συνεργασίες θα τις βλέπουμε όλο και πιο συχνά από όλους. Και στο κάτω κάτω, δεν έκανε συνεργασία με τη SsangYong, με την BMW έκανε...
Δεν είμαι κατά τις συνεργασίες σε γενικές γραμμές. Αλλά όταν μιλάμε για Toyota, κατασκευαστή που φημίζεται κυρίως για τους "άσπαστους" κινητήρες και για κορυφαίους όπως ο 1LR-GUE (LFA), 2JZ-GTE, 3S-GTE , 4A-GE και πολλούς άλλους, είναι λίγο κάπως να βλέπεις να δανείζεται κινητήρες από άλλες εταιρίες και ιδικά σε κάποια ξεχωριστά μοντέλα της. Αυτή η μείωση του κόστους μπορεί να της πάει άσχημα στην εικόνα της Toyota, προσωπική άποψη. Και δεν έχω τίποτα με την BMW, ίσα ίσα που τη θεωρώ από της καλύτερες Γερμανικές εταιρίες, μαζί με Mercedes & Porsche.

Τα μικρά μοντέλα της Mercedes δανείζονται κινητήρες από τη Renault, για τον λόγο που η Mercedes δεν κατασκευάζει γενικά "μικρούς" κινητήρες.
Απάντηση με παράθεση